2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
با آموزش فتوشاپ و طراحی گرافیک کسب درآمد کنید

با آموزش فتوشاپ و طراحی گرافیک کسب درآمد کنید

سه نرم‌افزار بسیار کاربردی برای طراحی در این مطلب به شما معرفی شده‌اند. یاد گرفتن کار با این برنامه‌ها فرصت‌های زیاد کسب درآمد را برای شما ایجاد خواهند کرد.

دوات آنلاین -دنیا خیلی تغییر کرده است؛ این را حتما شما هم قبول دارید. در اثنای همین تغییرات شکل کسب و کارها هم دچار گرگونی‌های زیادی شده است. یکسری مشاغل دیگر کارایی قبل ندارند و از بین رفته‌اند و در عوض شغل‌های جدید ایجاد شده که نیاز به آنها روز به روز اقزایش پیدا می‌کند. این روزها کسب و کارهای خانگی به شدت رونق گرفته است و یکی از این مشاغل که شما به راحتی می توانید در خانه انجام بدهید و درآمد خوبی داشته باشید طراحی است. یعنی شما با یادگیری اصول گرافیک و کار با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ می‌توانند به سادگی برای خودتان شرکت تک نفره درست کنید و بدون این که هزینه‌های اضافی بپردازید درآمدزایی کنید. ضمن این که روش های آنلاین آموزش فتوشاپ( فرادرس) نیز وجود دارد.

 

یاد گرفتن کار با نرم افزارهای طراحی مانند فتوشاپ، کورل و ایلاستریتور علاوه بر اینکه زمینه لازم برای کار خانگی را برای شما فراهم می‌کند این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که در شرکت‌های مختلف استخدام شوید اما این همه ماجرا نیست. حتما شما هم دیده‌اید که این روزها خیلی‌ها با ایجاد صفحات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به فروش محصولات یا خدمات می‌پردازند و از این راه درآمد خوبی دارند. یکی از دلایل موفقیت این افراد توجه ویژه به گرافیک است. طراحی پوسترهای زیبا، بنرهای چشم‌نواز و ادیت درست و اصولی عکس‌ها باعث می‌شود توجه مخاطبان به صفحات آنها جلب شود و در نتیجه بتوانند در ابتدا برای خود دنبال‌کننده پیدا کنند و سپس هر یک از این فالوورها به تدریج به مشتری تبدیل می‌شوند. بنابراین ابزار اشاره شده کارایی‌های زیادی دارد و فرصت‌های متنوع و گوناگونی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کسب درآمد با آموزش کار با فتوشاپ

کسب درآمد با آموزش کار با فتوشاپ

فتوشاپ از جمله برنامه‌های بسیار پرکاربرد است که از طراحی پوستر تا ادیت عکس و ... وحتی در معماری کاربرد دارد. شما با این نرم‌افزار می‌توانید نور و رنگ عکس‌های خود را تنظیم کنید. ویرایش‌های لازم را روی عکس انجام بدهید. بنر بسازید و تصویرسازی کنید و تصاویر اختصاصی خودتان را طراحی کنید.

 

طبیعی است کار با این برنامه نیاز به یادگیری از سطح مقدماتی تا پیشرفته دارد اما خوبی آن این است که طوری طراحی شده که همه افراد توانایی کار با آن را دارند. یعنی لازم نیست حتما نقاش و گرافیست باشید تا بتوانید در این محیط کار دلخواه خود را انجام بدهید.

 

یکی از کاربردهای این برنامه تایپوگرافی است. در تایپوگرافی شما کلمات را به گونه‌ای طراحی می‌کنید که زیبایی و جلوه خاص داشته باشند. مثلا با سایه زدن می‌توان این کار را نجام داد.

 

کار با ادجاسمنت های فتوشاپ و متحرک سازی در فضای سه بعدی را حتما باید آموزش ببینید. در این صورت هم می‌توانید از دیگران سفارش کار بگیرید و هم این‌که خودتان برنامه‌های شغلی که در سر پرورانده‌اید پیگیری کنید.

با نرم‌افزار کورل آشنا شوید

با نرم‌افزار کورل آشنا شوید

نرم‌افزار کابردی دیگری که به شما بسیار کمک می‌کند تا گرافیست و طراح شوید کورل است. آموزش کورل (فرادرس) چندان پیچیده نیست. این برنامه که تاکنون ورژن‌های مختلفی از آن به بازار روانه شده و هر دفعه آن را تکمیل‌تر کرده‌اند در واقع یک ویرایشگر تصویر است. در این برنامه شما امکان لایه‌بندی پروژه را دارید. ضمن این که کورل از بیش از ۱۰۰ فرمت تصویری پشتیبانی می‌کند وبه شما امکان کشیدن جدول و همچنین تایپ کلمات حتی به زبان فارسی را می‌دهد.

 

این برنامه اولین بار در سال 2016 توسط شرکت کورل که در کانادا قرار دارد عرضه شد و خیلی سریع توانست به تمامی کشورهای جهان راه پیدا کند و این روزها تقریبا شرکت و موسسه‌ای را پیدا نمی‌کنید که به فردی با مهارت کار با کورل نیاز نداشته باشد.

 

شما اگر کار با نرم افزار کورل را یاد بگیرید هر کاری که در زمینه گرافیک لازم است انجام بدهید را به سادگی در این محیط پیاده و اجرا می‌کنید. از تغییرات ساده روی عکس‌ها تا طراحی پوسترهای تبلیغاتی. حتما می‌دانید این روزها بخش عمده‌ای از فعالیت‌های تجاری به تبلیغات وابسته است و شرکت‌هایی در برندسازی و عرضه محصولات خود موفق‌تر هستند که تبلیغات جذاب‌تری داشته باشند بنابراین همه شرکت‌ها به افرادی برای طراحی پوسترهای تبلیغاتی نیاز دارند.

 

شما در گام اول باید اصول کار با این نرم افزار را یاد بگیرید و بعد از آن مدتی خودتان در خانه تمرین کنید تا تمام فوت و فن‌ها دست‌تان بیاید. بعد از آن از سفارش‌های کوچک شروع کنید و گام به گام کار خود را گسترش بدهید و بعد از مدتی سراغ قراردادهای بزرگ بروید.

چرا باید کار با ایلاستریتور را یاد بگیریم

چرا باید کار با ایلاستریتور را یاد بگیریم

شاید تا به حال نام نرم افزار ایلاستریتور را نشنیده باشد حال آن‌که این برنامه بسیار کاربردی است و از جمله مهارت‌هایی است که فرصت‌های مختلفی را برای کسب درآمد در اختیار شما قرار می‌دهد. ضمن این که آموزش نرم افزار ایلاستریتور (فرادرس) اصلا کار سختی نیست و افراد در هر سن و سالی می‌توانند با کمی دقت و تمرکز تمام اصول آن را فرا بگیرند.

 

ادوبی ایلوستریتور برای ایجاد آثار برداری به کار می‌آید و افکت‌ها و فیلترهای گرافیکی گوناگونی دارد. همچنین در این برنامه انواع قلم موها طراحی شده است که کار را برای شما آسان می‌کنند.

 

یکی از مهم‌ترین کاربردهای این برنامه طراحی لوگو است. شما چه بخواهید کسب و کار خانگی خودتان را راه بیندازید و چه قصد داشته باشید در شرکتی استخدام شوید یا این‌که سفارش‌های کاری را برای انجام دادن در منزل بپذیرید به طراحی لوگو نیاز دارید. هیچ فروشگاه، شرکت و موسسه‌ای بدون داشتن لوگوی منحصر به فرد نمی‌تواند کار خود را شروع کند.

 

لوگو در واقع شناسنامه و علامت آن موسسه است که مخاطبان و مشتریان شرکت موردنظر را با لوگوی آن به یاد می‌آورند. یکی از دلایل موفقیت شرکت‌های بزرگ لوگوهای به یادماندنی آنها است. مثلا شما هرگز علامت تجاری شرکت سامسنوگ را فراموش نمی‌کنید یا نشانه شرکت اپل در ذهن همه ما مانده است. پس شما هم با یادگیری ادوبی ایلوستریتور می‌توانید به یک طراح لوگوی حرفه‌ای تبدیل شوید که وقت سر خاراندن نداشته باشید و سفارش پشت سفارش بگیرید. البته همه اینها به پشت کار خودتان بستگی دارد اما شرط اصلی و گام اول این است که شما آموزش دیدن را شروع کنید.

 

یکی دیگر از کاربردهای بسیار مهم ادوبی ایلوستریتور طراحی پارچه است. یعنی شما می توانید با یاد گرفتن آن به طراحی لباس مشغول شوید. حتی اگر خیاط حرفه‌ای نباشید با پیاده کردن طرح‌ها و ایده‌هایی از انواع پوشاک دارید می‌توانید طرح‌های خود را به تولیدی‌های بزرگ بفروشید یا این‌که با کمک سرمایه‌گذارانی که در این بازار وجود دارند محصولات منحصر به فرد و جذاب خودتان را تولید و روانه بازار کنید. یادتان باشد بازار مد و پوشاک همیشه مشتری دارد و فضای کار بسیار زیاد است. پس فقط کافی است اراده کنید و بعد از دیدن آموزش‌های اولیه و یادگرفتن اصول و ابزارهای کار با این نرم‌افزار فوق‌العاده مفید مدتی تمرین کنید و بعد وارد بازار کار شوید و بتوانید برای خودتان جایگاهی مهم به دست بیاورید.

از طریق فرادرس کار با نرم افزارهای طراحی را یاد بگیرید

چگونه کار با این نرم‌افزارها را یاد بگیریم

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در این زمینه مطرح است نحوه دریافت آموزش‌های لازم برای کار با نرم‌افزارهای معرفی شده، است. شما برای کسب این مهارت‌ها لازم نیست هزینه‌های هنگفت کنید و پول کلان برای شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های مختلف خرج کنید. شاید نه امکان مالی این کار را داشته باشید و نه وقت کافی. پس بهترین راه آموزش دیدن به شیوه مجازی است. فرادرس سایتی است که این امکان را برای شما فراهم کرده و دوره‌های مختلف کار با فتوشاپ، کورل و ایلوستریتور را آموزش داده است. شما از اینجا می‌توانید وارد سایت فرادرس شوید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.