2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
زن میانسال چرا تنها فرزندش را کشت

زن میانسال چرا تنها فرزندش را کشت

پسرم همیشه توهم داشت و با چاقو و قمه من، همسر و فرزندش و حتی همسایه‌ها را تهدید می‌کرد و با عربده‌کشی همه را می‌ترساند.

دوات آنلاین -زنی که تنها فرزند خود را در تبریز به قتل رسانده، مدعی است که پسرش را کشت تا عروس و نوه‌اش در امان باشند.

 

به‌ نوشته روزنامه همشهری، جمعه گذشته زنی با پلیس تبریز تماس گرفت و با صدایی لرزان و وحشتزده گفت که پسرش را به قتل رسانده است. به‌دنبال این تماس تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند و پس از ورود به داخل خانه با جسد بی‌جان پسری 20ساله روبه‌رو شدند و مادرش را دیدند که کنار جسد نشسته و گریه می‌کرد.

 

زن میانسال دستگیر شد و در همان تحقیقات اولیه اعتراف کرد که با استفاده از شال عروسش، تنها فرزندش را به قتل رسانده تا مثل پدرش معتاد نشود و عروس و نوه‌اش در آرامش باشند.

 

انگیزه قتل چه بود

این زن پس از انتقال به دادسرا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری نصر تبریز گفت: وقتی 20ساله بودم ازدواج کردم اما مدتی بعد فهمیدم که همسرم معتاد است. او اوایل تریاک مصرف می‌کرد اما بعد به هروئین رو آورد و 15سال پس از شروع زندگی مشترکمان، درحالی‌که یک پسر به نام یاشار داشتیم، همسرم به‌دلیل اعتیاد فوت کرد.

 

وی ادامه داد: پس از مرگ او با کارگری خرج زندگی‌ام را تامین می‌کردم با این امید که تنها فرزندم آینده بهتری داشته باشد. اما وقتی 20ساله شد فهمیدم که مشروبات الکلی مصرف می‌کند. او بیشتر اوقات در حالت عادی نبود و حتی وقتی ازدواج کرد و بچه‌دار هم شد، دست از مصرف الکل برنداشت و احساس می‌کردم که مواد روانگردان هم استفاده می‌کند. چراکه همیشه توهم داشت و با چاقو و قمه من، همسر و فرزندش و حتی همسایه‌ها را تهدید می‌کرد و با عربده‌کشی همه را می‌ترساند. تا جایی که احساس می‌کردم در خانه امنیت ندارم و حتی یک روز وقتی پسرم را دیدم که در حالت عادی نیست و چاقو در دست دارد و با آن مبل‌ها را پاره می‌کند، به بهانه رفتن به دستشویی از خانه فرار کردم و به خانه همسایه رفتم.

 

زن میانسال گفت: رفتار او ادامه داشت تا اینکه خانواده عروسم، او و نوه‌ام را بردند و من ماندم و پسرم. حتی به‌خاطر تهدیدهای او مدتی را نزد خواهرم بودم تا اینکه یک روز که به خانه برگشته بودم و یاشار دوباره رفتار تهدیدآمیزش را ازسر گرفته و با چاقو به من حمله کرده بود، چشمم به شال عروسم افتاد و با آن پسرم را خفه کردم تا به سرنوشت پدرش دچار نشود و عروسم و نوه‌ام در امنیت باشند.

 

براساس این گزارش، برای متهم قرار بازداشت صادر شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.