2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
معرفی فیلم شهربانو؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی فیلم شهربانو؛ خلاصه داستان و بازیگران

اطلاعات اولیه ای که درباره فیلم شهربانو لازم دارید می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -فیلم شهربانو به کارگردانی مریم بحرالعلومی موضوع و داستانی اجتماعی دارد. خلاصه داستان و جزییات دیگر درباره این فیلم را در ادامه بخوانید.

 

مریم بحرالعلومی قبل از این که شهربانو را بسازد فیلم پاسیو را کارگردانی کرده بود که به خاطر آن سیمرغ بهترین کارگردان آسیایی سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر را به دست آورد.

عکسی از فیلم شهربانو

خلاصه داستان فیلم شهر بانو

بحرالعلومی به جای خلاصه داستان شهربانو» نوشته است: یکی از بدترین مجازات‌ها اینه که وسط یه اشتباه ناخواسته یا خواسته‌ای اشتباه، خودت رو حبس کنی تا ابد… جوری که انگار، نه راه پس داری نه راه پیش. نه جای موندن و نه جون رفتن!

 

ماجرا از این قرار است که شهربانو مادر سه فرزند است که به جرم انتقال مواد مخدر به حبس ابد محکوم شده است. او پس از یازده سال زندان، برای شرکت در عروسی پسرش برای چند روز از زندان آزاد می‌شود. با این حال، این آزادی موقت او را با جنبه دیگری از زندگی خود و خانواده‌اش قبل از بازگشت به زندان روبه‌رو می‌کند.

عکسی از فیلم شهربانو

بازیگران فیلم شهربانو

فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، سامان صفاری، محمد ولی زادگان، علی کیان ارثی، بهرنگ علوی، یوسف تیموری، مه لقا باقری، آزاده اسماعیل خانی، مهرداد صدیقیان، محمدرضا غفاری، ندا کوهی، یاسمن ترابی، محدثه محمدزاده، امید سعیدی، ترنم کاظمی، علی اردلان، احمدرضا معراجی و عرفان پورمحمدی در این فیلم بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.