2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی کامل حمیدرضا محمدی بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه

بیوگرافی کامل حمیدرضا محمدی بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه

حمیدرضا محمدی در سریال سرجوخه با ایفای نقش غلامرضا تجربه ای تازه را در کارنامه اش به ثبت رسانده است. با زندگینامه این بازیگر آشنا شوید.

دوات آنلاین -حمیدرضا محمدی را پیش از این که در سریال سرجوخه در نقش غلامرضا ببینیم در چند فیلم و سریال دیده بودیم. بیوگرافی این هنرمند در ادامه آمده است.

حمیدرضا محمدی بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرخوجه

ورود حمیدرضا محمدی به دنیای بازیگری

حمیدرضا محمدی متولد آخرین روز مهر سال 1365 است. او در تهران به دنیا آمده است. محمدی در دانشگاه در رشته های کارگردانی و تدوین درس خوانده و با گرفتن مدرک کارشناسی ترجیح داده در موسسه کارنامه نیز دوره بازیگری ببینید.

 

او  از سال 86 به صورت حرفه ای بازیگر شد و بازیگری را از تئاتر شروع کرد و روی صحنه توانست هنرش را به خوبی نشان بدهد و در این زمینه فعال بود. او تاکنون در جشنواره‌های متعددی در زمینه تئاتر حضور داشته و از اعضای فعال خانه تئاتر نیز هست. او برگزیده بهترین بازیگری جشنواره سی و نهم تئاتر فجر بود.

 

او سابقه گویندگی در رادیو ایران و دوبله و خواندن نریشن در چندین جشنواره را در کارنامه‌ خود دارد.

حمیدرضا محمدی بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرخوجه

فیلم ها و سریال های حمیدرضا محمدی

سریال راز پنهان به کارگردانی فلورا سام که در ماه مبارک رمضان در سال 1391 پخش شد اولین تجربه جدی حمیدرضا محمدی در تلویزیون است.

 

سریال‌های فاصله‌ها کاری از حسین سهیلی زاده، سراب کاری از حسین سهیلی زاده، در میان خاکستر به کارگردانی سجاد امیر یزدانی ، جاده قدیم کاری از بهرام بهرامیان، خانواده دکتر ماهان کاری از راما قویدل و علی محمد قاسمی و مینو به کارگردانی امیر پوروزیری از دیگر تجربه های این هنرمند است.

 

ابر‌های ارغوانی کاری از سیامک شایقی، لجن خوار کاری از محمد اسدنیا، پیکر عروس کاری از احمد معزمی، کوچه بی نام کاری از هاتف علیمردانی و آبادان یازده ۶۰ کاری از مهرداد خوشبخت از جمله کار‌های او در سینما است.

حمیدرضا محمدی بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرخوجه

بازی در نقش غلامرضا در سریال سرجوخه

محمدی که تاکنون تجارب زیادی اندوخته و به بازیگری کاملا حرفه‌ای و کاربلد تبدیل شده در سریال سرخوجه نقش غلامرضا را بازی می کند. این نقش نسبت به سایر نقش های محمدی کاملا متفاوت است.

 

غلامرضا یکی از نقش های اصلی سریال سرجوخه است که در مسیر رسیدن به عشق گرفتار مشکلات و موانعی می شود.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.