2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
قتل فجیع پسر به دست پدر

قتل فجیع پسر به دست پدر

پسرم از مدتی قبل اخلاقش تغییر کرد و با من بد‌رفتاری می‌کرد. او به بهانه‌های مختلف از من پول می‌خواست و زمانی هم که به او پول نمی‌دادم مرا کتک می‌زد. آزار و اذیت‌های حمید مرا خسته کرده بود و باعث شده بود که آبرویم بین همسایگان و بستگان برود.

دوات آنلاین -کارآگاهان پلیس‌آگاهی تهران پس از شناسایی هویت جسد مثله شده پسری که اعضای بدنش مرداد‌ماه‌سال قبل در چند سطل زباله کشف شده بود، موفق شدند قاتل را که پدر سالخورده اش بود شناسایی و بازداشت کنند.

 

کشف جسد

به نوشته روزنامه جوان ساعت‌۱۱ صبح چهارشنبه ۲۲‌مرداد سال قبل قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۶۰ خزانه از کشف جسد مثله شده مردی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه کنار سطل زباله با جسد مثله نیم‌تنه همراه با دو دست روبه‌رو شدند که بررسی‌های متخصصان پزشکی قانونی نشان داد جسد متعلق به مرد جوانی است که حدود شش‌ساعت از مرگ وی گذشته است.

 

در حالی که تحقیقات برای رازگشایی این حادثه ادامه داشت به مأموران پلیس خبر رسید که کارکنان سایت بازیافت کهریزک نیم تنه پایین مرد جوانی را داخل زباله‌ها کشف کرده‌اند.

 

بدین ترتیب دو نیم تنه برای بررسی‌های تخصصی به پزشکی قانونی منتقل که مشخص شد دو نیم تنه کشف شده متعلق به یک فرد است. پس از این مأموران پلیس جست‌وجوی‌های خود را برای کشف سر جسد ادامه دادند، اما موفق به کشف سر مقتول نشدند.

 

در چنین شرایطی که مأموران پلیس با معمای پیچیده راز قتل مرد جوان و شناسایی هویت وی روبه‌رو شده بودند قاضی محمد جواد شفیعی به کارآگاهان تشخیص هویت دستور داد تا با بررسی پرونده افراد گمشده هویت جسد را شناسایی کنند.

 

بدین ترتیب مأموران پلیس همزمان با بررسی پرونده افراد گمشده متوجه شدند یکی از آن‌ها شباهت زیادی به پرونده کشف جسد مرد ناشناس دارد. بررسی‌ها حکایت از آن داشت چندی قبل پسر جوانی به اداره پلیس رفته و اعلام کرده است که برادر ۳۴‌ساله‌اش به نام حمید ناپدید شده است.

 

بدین ترتیب پسر جوان به اداره پلیس دعوت شد و گفت: مرداد‌ماه‌سال قبل برای ترک اعتیاد در کمپی بستری شدم. آن زمان حمید و برادر کوچکم همراه پدرم زندگی می‌کردند. وقتی از کمپ مرخص شدم و به خانه آمدم از حمید خبری نبود پدرم مدعی شد حمید اواخر مرداد ماه همراه دوستانش برای کار و تفریح به دبی رفته‌است. حرف‌های پدرم را باور نکردم، چون حمید کاری نداشت که به دبی برود، از طرفی هم اگر می‌خواست ایران را ترک کند حتماً من را در جریان قرار می‌داد. از طرفی حمید با پدرم اختلاف داشت و به همین خاطر احتمال دادم که برای حمید اتفاقی رخ داده باشد.

 

آثار خون

مأموران پلیس در ادامه هیچ مدرکی که نشان دهد حمید به خارج از کشور رفته است پیدا نکردند. همچنین پس از بررسی اثر انگشت جسد کشف شده مشخص شد که جسد مثله شده متعلق به حمید است. در شاخه دیگری از تحقیقات خانه پیرمرد مورد بررسی قرار گرفت و آنجا بود که مأموران لکه‌های خون داخل حمام و قسمتی از دیوار اتاق پیدا کردند که پس از انجام آزمایش مشخص شد خون متعلق به حمید است.

 

بدین ترتیب مرد ۸۰ساله به اتهام قتل پسرش بازداشت و به اداره پلیس منتقل شد. وی در بازجویی‌ها به قتل پسرش اعتراف کرد. متهم گفت: چند سال قبل همسرم فوت کرد و مرا با سه فرزندم تنها گذاشت. حمید از مدتی قبل اخلاقش تغییر کرد و با من بد‌رفتاری می‌کرد. او به بهانه‌های مختلف از من پول می‌خواست و زمانی هم که به او پول نمی‌دادم مرا کتک می‌زد. آزار و اذیت‌های حمید مرا خسته کرده بود و باعث شده بود که آبرویم بین همسایگان و بستگان برود. روز حادثه در خانه نشسته بودم که حمید وارد شد و مثل همیشه شروع به بهانه گرفتن کرد و با من درگیر شد. وقتی مرا کتک زد عصبانی شدم که چاقویی از آشپزخانه برداشتم و ضرباتی به او زدم که فوت شد. برای اینکه اعضای خانواده متوجه نشوند تصمیم گرفتم جسدش را به بیرون منتقل کنم، اما قدرت و توان حمل او را نداشتم که جسد را به داخل حمام بردم و مثله کردم و مقداری از آن را داخل سطل زباله و سرش را داخل رودخانه انداختم.

 

سرهنگ مرتضی نثاری، معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: متهم پس از اعتراف به قتل پسرش به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.