2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قتل مرد رمال به دست زن و شوهر ناشناس

قتل مرد رمال به دست زن و شوهر ناشناس

پلیس در تلاش است تا ردی از عاملان این جنایت به دست بیاورد.

دوات آنلاین -نخستین جنایت سال 1400 در استان البرز با قتل مرد رمال از سوی زوج افغان رقم خورد.

 

به گزارش جام جم، ظهر دهمین روز فروردین امسال زنی هراسان با پلیس 110 البرز تماس گرفت و از ورود زن و مردی به خانه شان و حمله مرگبار آنها به همسرش خبرداد.

 

شروع تحقیقات

پس از این تماس تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی درمحل قتل حاضر شدند. در جریان بررسی های اولیه مشخص شد مقتول مردی افغان و رمال بوده که به خاطر اصابت ضربه قمه به سینه اش به قتل رسیده بود.

 

همسرمقتول که شاهد این جنایت بود، گفت: شوهرم در یک کارواش کار می کرد و امروز به دلیل اینکه مهمان داشتیم، زودتر به خانه آمده بود. حدود ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه صدای زنگ در بلندشد. همسرم در را باز کرد و زن و مردی که از هموطنانمان بودند وارد خانه شدند. زن جوان به شوهرم اشاره کرد و گفت همین مرد زندگی ام را نابود کرد. بعد هم قمه ای از زیر مانتو بیرون آورد و به شوهرش داد. شوهر خشمگین او هم با قمه ضربه ای به همسرم زد و بعد فرار کردند.

 

سرهنگ نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: در جریان تحقیقات مشخص شد مقتول علاوه بر کار در کارواش رمالی هم می کرده و به احتمال زیاد این زن از مشتریان او بوده است.

 

تحقیقات برای دستگیری زوج فراری از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.