2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
جنایت به خاطر جای پارک

جنایت به خاطر جای پارک

متهم: چاقویی را که از قبل در جیب داشتم، بیرون کشیدم و ضرباتی به آن فرد زدم اما باورم نمی‌شد که همین ضربات جان او را بگیرد.

دوات آنلاین -درگیری مرد موتورسوار و راننده پراید بر سر جای پارک در مقابل یک باشگاه بدنسازی در بوشهر جنایت آفرید.

 

به گزارش همشهری، حدود 34دقیقه بامداد شنبه گذشته درگیری خونینی مقابل یک باشگاه بدنسازی در خیابان ساحلی بوشهر رقم خورد. جوانی حدودا 22ساله که سوار بر یک خودروی پراید بود با مردی 44ساله و قوی‌هیکل که سوار بر موتورسیکلت بود گلاویز شده و شاهدان با دیدن این درگیری پلیس را خبر کردند.

 

وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رسیدند، مرد 44ساله غرق در خون روی زمین افتاده بود و جوان 22ساله که چاقویی در دست داشت وحشتزده به پیکر او نگاه می‌کرد. پسر جوان دستگیر شد و با حضور اورژانس در محل حادثه، مرد میانسال به بیمارستان انتقال یافت اما شدت خونریزی او به حدی بود که جانش را از دست داد.

 

اعتراف به قتل

با دستگیری عامل این جنایت، وی به قتل مرد میانسال اعتراف کرد و گفت: با مرد موتورسوار بر سر نحوه پارک کردن و جای پارک درگیر شدم. او قوی‌هیکل بود و می‌گفت که نباید ماشینم را آنجا پارک کنم و من هم برای اینکه کم نیاورم، مقابلش ایستادم. وقتی با هم درگیر شدیم، چاقویی را که از قبل در جیب داشتم، بیرون کشیدم و ضرباتی به او زدم اما باورم نمی‌شد که همین ضربات جان او را بگیرد.

 

با اعترافات پسر جوان، برای وی قرار قانونی صادر و او به بازداشتگاه منتقل شد. به‌گفته سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده، رئیس پلیس شهر بوشهر، مهم‌ترین دلیل وقوع این جنایت این بود که قاتل همراه خود چاقو داشت. در حقیقت وجود همین چاقو باعث اعتماد به نفس کاذب برای او شده و به همین دلیل هنگام درگیری با طرف مقابل از آن استفاده کرده و همین مسئله باعث وقوع این جنایت شده بود. وی افزود، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.