2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار سریال روزهای بی قراری از شبکه آی فیلم

خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار سریال روزهای بی قراری از شبکه آی فیلم

سریال روزهای بی قراری از مجموعه های پربیننده است که از شبکه آی فیلم پخش می شود. درباره این مجموعه بیشتر بخوانید.

دوات آنلاین -سریال روزهای بی قراری که اولین بار در سال 1395 از شبکه سه پخش شد در آن زمان به شدت مورد توجه قرار گرفت به گونه ای که سه سال بعد فصل دوم این مجموعه نیز ساخته شد. شبکه آی فیلم بازپخش آن را شروع کرده است.

عکس سریال روزهای بی قراری

خلاصه داستان سریال روزهای بی قراری

فرهاد در دانشگاه با رها و سارا همکلاسی است، او پس از مدتی با رها ازدواج می‌کند و پس از بارداری رها مشکلی برای مادر رها پیش می آید و زوج جوان به ناچار به شهر محل زندگی مادر رها سفر می کنند البته این سفر حادثه ساز می شود و آنها تصادف می کنند. فرهاد در این سانحه جان سالم به در می برد اما رها به کما می رود. از سویی فرزند او متولد می شود.

 

مدتی بعد در شرایط که رها همچنان در کما است و با مرگ دست و پنجه نرم می کند فرهاد با سارا ازدواج می کند. بعد از آن رها به هوش می آید و...

عکس سریال روزهای بی قراری

سریال روزهای بی قراری چند قسمت است

این سریال به کارگردانی کاظم معصومی، تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی محصول سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ است و در 24 قسمت ساخته و پخش شده است.

عکس سریال روزهای بی قراری

بازیگران سریال روزهای بی قراری

در سریال روزهای بی قراری این بازیگران حضور دارند: الهام حمیدی، سارا صوفیانی، ابوالفضل پورعرب ، کامران تفتی، مریم خدارحمی، حمیدرضا هدایتی، والیه علوی، عطیه غبیشابی، اکبر دباغیان، زهرا برومند، حسام منظور، حمیدرضا آذرنگ، فخرالدین صدیق‌شریف، مهتاج نجومی، صفا آقاجانی، کاظم هژیرآزاد و امیر حق‌بر

عکس سریال روزهای بی قراری

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال های روزهای بی قراری هر روز ساعت 8 شب از شبکه آی فیلم پخش می شود و اگر خواستید تکرار آن را تماشا کنید می توانید برای ساعت های 12 شب یا 4 بامداد برنامه ریزی کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.