2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آیا عصر طلایی پرسپولیس رو اتمام است

آیا عصر طلایی پرسپولیس رو اتمام است

شاگردان یحیی سخت گل می زنند. آنها باید کمی هجومی تر باشند در غیر این صورت رسیدن به نزدیکی صدر خیلی سخت تر از این ها خواهد شد.

دوات آنلاین -دربی تمام شد؛ یک بازی پرگل که باعث شکل گیری کلی اظهار نظر احساسی شده است، اما این دلیل نمی شود که واقعیت ها فراموش شود. پرسپولیس با گذشته خیلی تفاوت دارد.

 

جام جم نوشت: برای هوادارانی که چهار مرتبه پشت سر هم قهرمانی تیم شان را جشن گرفته اند هیچ چیز بدتر از این نیست که ببینند تیم شان در 8 بازی ابتدای فصل ۶ بار مساوی داده باشد، چه اتفاقی برای پرسپولیس افتاده است؟ آیا عصر طلایی این تیم رو اتمام است؟

 

فعلا با توجه به دو بازی معوقه اوضاع آنقدرها هم برای سرخ ها بد نیست، اما شاید چندان هم امیدوارکننده نباشد.

 

لازم نیست برای بررسی افول سرخ ها موشکافانه همه چیز را بررسی کنیم. این تیم در مقایسه با پنج فصل گذشته به اندازه کافی بازیکن تراز اول در اختیار ندارد. سال ها پیش که به قول علی پروین پرسپولیس پر از ستاره های کاغذی شده بود و در رأس آنها هم على دایی قرار داشت، بهروز رهبری فرد در مصاحبه ای تاکید کرد که سرخ ها گزینه نخست برای کسب مقام پنجمی لیگ برتر هستند. آیا پرسپولیس لیگ بیستم هم در مسیر حرکت می کند؟

 

قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر فوتبال ایران ستاره ندارد. حتی وحید امیری و مهدی عبدی که در دربی برای قرمزها گلزنی کردند، هم نمی توانند یک ستاره تمام عیار برای این تیم لقب بگیرند.

 

کمبود بازیکن در پرسپولیس

موضوع کاملا مشهود دربی این بود که سرخ ها در دفاع سردرگم هستند، خوب جای نمی گیرند و خوب دوندگی ندارند. جا می مانند و خطاهم زیاد دارند. کمی جلوتر ضریب اشتباهات در زمینه پاس دهی بالاتر رفته، آن جلوتر هم که دیگر معضل اساسی است؛ تیم در گلزنی مشکل دارد.

 

پرسپولیس دو گل در دربی زد اما آن مسابقه را فراموش کنید. شاگردان یحیی سخت گل می زنند. آنها باید کمی هجومی تر باشند در غیر این صورت رسیدن به نزدیکی صدر خیلی سخت تر از این ها خواهد شد.

 

تمام چیزهایی که ذکر شد در واقع مشکل مشترک تیم های لیگ برتری است، حالا برای پرسپولیس که  6 بار قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده این مشکل بیشتر به چشم می آید. اما هیچ چیز به اندازه نداشتن بازیکن کافی برای سرخ ها مهم نیست، پرسپولیس برای پنجمین قهرمانی متوالی یک تحول اساسی می خواهد. تیمی که در هفته یازدهم لیگ برتر هنوز در رده هشتم باشد کار خیلی سختی برای تحقق رویای قهرمانی پنج باره دارد. یحیی باید به حال آینده تیمش فکری بکند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.