2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اکبرپور: جای فکری بودم به هر ۳ مهاجم تیم با هم بازی می‌دادم

اکبرپور: جای فکری بودم به هر ۳ مهاجم تیم با هم بازی می‌دادم

استقلال الان از لحاظ سبک دفاعی شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم یک مقدار اگر تفکرات هجومی هم به تیم تزریق شود می‌توان بیش از هر زمانی به تیم امیدوار بود.

دوات آنلاین -استقلال دیدار هفته دهم خود در لیگ برتر را هم با موفقیت پشت‌سر گذاشت تا با ۱۸امتیاز صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران را تثبیت کند. این تیم شب گذشته ۲ بر صفر آلومینیوم اراک را شکست داد تا با یک برد روحیه‌بخش و شیرین به‌سراغ دیدار با پرسپولیس برود. درخصوص این دیدار و اتفاقات آن دقایقی با یکی از بازیکنان پیشین استقلال به صحبت پرداختیم. گفت‌وگوی فرهیختگان با سیاوش اکبرپور را در ادامه می‌خوانید.

 

*از بازی با آلومینیوم اراک و کسب سه ‌امتیاز برای استقلال در این دیدار آغاز کنیم.

بازی خوبی بود و استقلال هم باهوش بازی کرد. همین که این تیم از لحاظ دفاعی در چند هفته اخیر شرایط خوبی از خود به نمایش گذاشته یعنی وضعیت برای استقلال ایده‌آل است و یک نکته مثبت به‌شمار می‌رود، هرچند در بازی با آلومینیوم دیدیم که شاگردان محمود فکری در فاز هجومی هم عملکرد خوبی داشتند‌.

 

*استقلال از لحاظ امتیازگیری در این فصل موفق عمل کرده اما از لحاظ فنی همچنان ثبات ندارد تا جایی که نوسان زیادی را درطول بازی از این تیم شاهد هستیم.

به هر حال تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس همواره از کسب نتایج خوب از لحاظ روحی و روانی متحول می‌شوند و هرموقع یکی از این دو تیم به‌خصوص استقلال لیگ را خوب شروع کرد در ادامه از لحاظ روحی و روانی بازیکنان شرایط ایده‌آلی پیدا کردند و تا آخر فصل مسیر امتیازگیری را ادامه داده‌اند. شاید به‌خاطر تفکرات جدید شاهد این موضوع باشیم که از لحاظ زیبا بازی‌کردن این اتفاق در میدان نیفتد اما مطمئن باشید کسب همین نتایج می‌تواند در ادامه از هر لحاظ به سود تیم باشد. البته استقلال در بازی با آلومینیوم قبل از گل دوم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و فشار لازم را آورد. به‌نظر من این تیم روزبه‌روز بهتر می‌شود و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. در هر صورت استقلال با این امتیاز صدرنشین باقی ماند و قبل از دربی به یک برد روحیه‌بخش دست پیدا کرد. معمولا بازی‌های قبل از دربی تحت‌تاثیر این دیدار قرار می‌گیرد و خدا را شکر که استقلال با وجود آنکه هفته آینده در دربی بازی دارد سه‌امتیاز دیدار قبل از آن را کسب کرد، حالا این اتفاق با نمایش خوب یا ضعیف رخ داد مهم این بود که سه‌امتیاز را بگیرد که گرفت.

 

مهاجمان استقلال

*ارزیابی‌تان از مهاجمان استقلال چیست به‌خصوص آنکه مطهری بعد از مدت‌ها گل زد و قایدی هم به روند گلزنی بازگشته و حتی شیخ دیاباته نیز آماده حضور در میادین شده است.

به‌شخصه برای قایدی بسیار خوشحال شدم چون دارد به شرایط خوب گذشته خودش بازمی‌گردد به‌خصوص اینکه قبل از دربی، مهدی به آمادگی مطلوب رسیده است. هرچند معتقدم او دربی‌باز است و می‌تواند در این دیدار هم کار را در بیاورد. درواقع قایدی از آن‌دسته بازیکنانی است که نشان داده در دربی خوب کار می‌کند و خدا را شکر که با روحیه و شرایط خوب به این دیدار رسید؛ ضمن اینکه اگر من سرمربی استقلال بودم از هر سه مهاجمی که نام بردید در ترکیب اصلی بازی می‌دادم چون هر سه مهاجم استقلال از بهترین‌های ایران به‌شمار می‌روند، ازسوی دیگر به‌عنوان پیشکسوت استقلال به ارسلان مطهری یک تبریک ویژه می‌گویم چون با جان و دل برای این تیم بازی می‌کند. شاید فوتبال او به چشم نیاید اما واقعا بی‌نظیر است.

 

*آینده استقلال را چطور می‌بینید؟

استقلال الان از لحاظ سبک دفاعی شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم یک مقدار اگر تفکرات هجومی هم به تیم تزریق شود می‌توان بیش از هر زمانی به تیم امیدوار بود. درحال حاضر استقلال در محوطه جریمه حریف از لحاظ بازیکن برتری عددی ندارد و فکر می‌کنم اگر این نقیصه برطرف شود حتما شرایط بهتر خواهد شد اما همین که با این سه‌امتیاز تیم در صدر جدول ماند می‌توان بسیار به آینده امیدوار بود تا ان‌شاءالله استقلال هم دربی را ببرد و هم به قهرمانی دست پیدا کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.