2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بازگشت برنامه های دورهمی و خندوانه

بازگشت برنامه های دورهمی و خندوانه

دو برنامه پرطرفدار شبکه نسیم به گفته مهران مدیری و رامبد جوان دوباره به تلویزیون بازمی گردند.

دوات آنلاین -مهران مدیری و رامبد جوان با برنامه های دورهمی و خندوانه موفقیت های زیادی را به دست آوردند و توانستند برنامه های پرمخاطبی را روانه آنتن کنند. حالا حرف از بازگشت دوباره آنها است.

مهران مدیری در برنامه دورهمی

دورهمی؛ ادامه فصل چهارم

تسنیم نوشت: مهران مدیری اعلام کرد که ادامه فصل چهارم پخش می‌شود. او گفت: قرار بود سری چهارم دورهمی در 100 قسمت ساخته شود، ما 80 قسمت ضبط کردیم اما به خاطر شرایط کرونا و ایام ماه محرم و صفر برنامه را ضبط نکردیم و متوقف شد.

 

مدیری تأکید کرد: طبق تعهد قبلی 20 قسمت از فصل چهارم را ضبط کردیم و ویژه‌ برنامه یلدا یکی از آن ضبط شده‌‌‌ها است.

 

چندی پیش یکی از عوامل برنامه دورهمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  از شروع ضبط  این برنامه تلویزیونی خبر داده و گفته بود که قسمت‌های باقیمانده فصل چهارم در حال ضبط است. حتی او احتمال داده بود که مهران مدیری با "دورهمی" در شبِ یلدا برگردد که در دقیقه 90 این خبر از سوی سیما تأیید شد.

 

برنامه "دورهمی" قرار است از این هفته ادامه پیدا کند و چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

 

مدیری با بهروز رضوی از رادیو و مشکلاتش و همچنین به حضور خودش در رادیو و همبازی بودنش با رضوی در تئاترهایی که قطب‌الدین صادقی کارگردانی صحبت کرد.

رامبد جوان در برنامه خندوانه

خندوانه؛ در تدارک فصل جدید

رامبد جوان هم با انتشار یک ویدئو در فضای‌ مجازی دوباره خودش و فصل جدید "خندوانه" را سر زبان‌ها انداخت. او در این ویدئو علاوه بر تبلیغِ برنامه‌های شبکه نسیم در شبِ یلدا و درخواست از مردم برای نرفتن به دورهمی‌های خانوادگی، توصیه‌های کرونایی هم برای مردم داشت. او در لا به لای همین توصیه‌ها و تبلیغ‌ها، اعلام کرد در تدارک فصل جدید خندوانه‌ هستیم تا به زودی با کلی اتفاق جدید و جذاب، به آنتن برسیم. 

 

پیش از این تسنیم  گزارش کرده بود که  رامبد جوان و گروه "خندوانه" در پیش‌تولید و مشغول آماده کردن مقدمات تولیدند و زمستان با کاری جدید به تلویزیون برمی‌گردند. حتی قرار است گروهِ "خندوانه" مثل سنوات قبل برای عید نوروز هم ویژه‌ برنامه‌ای داشته باشد.

 

یکی از موضوعات اصلی "خندوانه" جدید که پیش از آن هم رامبد جوان توضیح داده بود مسابقه بزرگ "خنداننده‌شو3" است. چرا که در صفحه مجازی‌اش فراخوان این مسابقه را هم اعلام کرد و باید دید در کنار این اتفاق، آیا "جناب‌خان" در فصل جدید "خندوانه" حضور دارد و جزئیات دیگر چیست؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم دست‌اندرکاران برنامه با چه اتفاقاتی در راهِ آنتن‌اند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.