2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
الهام طهموری؛ این بار در نقش لعیا در سریال شرم

الهام طهموری؛ این بار در نقش لعیا در سریال شرم

الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم است که پیشتر او را در سریال وارش دیده بودیم. با این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -الهام طهموری که به خاطر بازی در نقش جوانی وارش در سریال وارش به شهرت زیادی رسید در سریال شرم نقش لعیا را بازی کرده است. با بیوگرافی این بانوی هنرمند بیشتر آشنا شوید.

الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم

شروع بازیگری از تئاتر

الهام طهموری متولد 15 فروردین 1367 در اصفهان، بازیگر است. او از سال 1385، زمانی که 18 سال داشت، با گذراندن دوره های بازیگری، فعالیتش را از تئاتر آغاز کرد.

 

الهام طهموری در سال 1390 برای اولین بار با سریال «شکست سکوت»، محصول شبکه استانی اصفهان، بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد. الهام طهموری در تاریخ 27 مرداد 1397 با حامد احمدجوکه او نیز بازیگر است، ازدواج کرد.

 

الهام طهموری در تلویزیون

الهام طهموری بیشتر در سریال های تلویزیونی بازی می کند و در سینما کمتر حضور داشته است. او در مجموع تاکنون در 10 فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخته است که شامل آثار زیر می شود:

سریال شرم

سریال وارش

سریال پرگار

سریال پدر

فیلم سندباد و سارا

فیلم ترومای سرخ

فیلم قبیله من

سریال پرستاران

سریال سارق روح

سریال نفس گرم

الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم

بازی در نقش لعیا در سریال شرم

الهام طهموری درباره جذابیت‌های پذیرش نقش لعیا در سریال شرم به جام جم گفت: زمانی که آقای کاوری فیلمنامه سریال شرم را برایم فرستادند، همزمان دو فیلمنامه دیگر را می‌خواندم، اما وقتی قصه سریال شرم را خواندم، متوجه شدم چقدر متفاوت از دو فیلمنامه دیگر در دستم بود. قصه به لحاظ داستان، گره و صحنه‌های هیجان‌انگیز بسیار تفاوت داشت.

 

 به همین دلیل تصمیم گرفتم نقش لعیا را برای سریال شرم بازی کنم. لعیا خیلی شبیه جوان‌هایی است که در جامعه زندگی می‌کنند. شخصیت‌هایی که در سریال‌های وارش و پدر بازی می‌کردم دورتر از فضای جامعه بود، اما لعیا کاملا شبیه دختران امروزی است که در زندگی با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود. همین برایم جذابیت داشت. گرچه لعیا المان خاصی نداشت، اما شخصیت رئال امروزی‌اش برایم جالب بود.

 

او همچنین درباره صحنه‌هایی همراه با چالش در این سریال توضیح داد: صحنه‌های بسیاری وجود داشت که لعیا را در موقعیت‌های متفاوت قرار می‌دهد، حتی برخی مواقع به این موضوع فکر می‌کردم که اگر این اتفاقات در زندگی واقعی بیفتد، چقدر عجیب و خاص است. به همین دلیل اتفاقاتی که لعیا تجربه می‌کند برایم جالب بود؛ زیرا در زندگی تجربه‌اش نکرده‌بودم. همین موارد من را با چالش‌های بسیاری همراه کرد که جذاب بود.

 

طهموری در پاسخ به این سوال که کارگردان برای ایفای نقش چقدر دست‌تان را باز می‌گذاشت، گفت: دومین تجربه همکاری من بعد از سریال وارش با آقای کاوری بود. در سریال وارش هیچ شناختی وجود نداشت، اما آقای کاوری به من اعتماد کردند و خوشحالم برای باری دیگر این اعتماد شکل گرفته‌است. آقای کاوری از آن دست کارگردانان است که خیلی به بازیگران آزادی می‌دهد و دست آنها را باز می‌گذارد. او خیلی به بازیگر کمک می‌کند تا بتواند نقشش را به بهترین شکل اجرا کند. همچنین آقای کاوری در کنار کارگردانی، بازیگر خوبی هم است و در بازیگردانی کمک زیادی به بازیگران جوان سریال کرد و ما مدیون او هستیم. بازیگران پیشکسوت هم خودشان صاحب تجربه بودند و راهنمایی آنها هم در کار کمک‌کننده بود.

 

بازیگر نقش لعیا همچنین درباره بهره بردن از تجربه بازیگران پیشکسوت، گفت : برای هر جوانی احتمالش کم است که بتواند در این سن و سال با بازیگرانی کار کند که همه از پیشکسوتان باشد. من خیلی خوش‌شانس بودم که در سریال شرم کنار حرفه‌ای‌ها همچون آقایان پورعرب، زنده‌یاد گرجستانی، سیدمهرداد ضیایی و خانم‌ها گودرزی و... بازی کردم. با بازیگران جوان سریال هم آقایان میرزایی و نادری همسن و سال بودیم و همین کمک می‌کرد با هم ساعت‌ها تمرین کنیم و نظرات‌مان را برای بازی به همدیگر انتقال دهیم. از بازیگران پیشکسوت هم درس می‌گرفتیم. در مجموع فضای بسیار خوبی حاکم بود و همه با انرژی نقش‌هایشان را بازی کردند. نقش لعیا هم در این سریال متفاوت از دیگر بازی‌هایم در سریال‌های پرستاران، نفس‌گرم و پدر است. گرچه حضورم در آنها هم کوتاه بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.