2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ندای صبح با همان ترکیب قرارگاه امام رضا، جایگزین این قرارگاه شد
قرارداد جدید شهرداری برای واگذاری مراکز بهاران

ندای صبح با همان ترکیب قرارگاه امام رضا، جایگزین این قرارگاه شد

بعد از اعتراض به قراردادواگذاری مراکز بهاران با قرار گاه امام رضا اقایان با شرکت دیگری اما با همان ترکیب وارد عمل شده اند و قصد دارند با نام تازه واگذاری را انجام دهند. شرکت ندای صبح جایگزین قرارگاه امام رضا خواهد شد.

دوات آنلاین- پس ازاعتراض دو عضو شورای شهر به قرار داد دقیقه نودی شهرداری تهران با قرارگاه امام رضا برای واگذاری مراکز بهاران، شرکت تازه‌ای با ترکیب مشابه، جایگزین این قرارگاه شده است.

محمد حقانی با اشاره به این که این که شهردار تهران به منتخبان شورای پنجم قول داد بود قرار دادهایی که برای مدیریت آینده شهر تعهد ایجاد می کند در این ماه های پایانی بسته نمی شود گفت : اما هر روز به ما اطلاعاتی می رسد که قرار دادهایی با ترک تشریفات قانونی در حال انعقاد است .

او به پانا گفت: بعد از اعتراض به قراردادواگذاری مراکز بهاران با قرار گاه امام رضا  اقایان با شرکت دیگری اما با همان ترکیب وارد عمل شده اند و قصد دارند با نام تازه واگذاری را انجام دهند. شرکت ندای صبح جایگزین قرارگاه امام رضا خواهد شد. 

شهرداری تهران پیش از این در زمینه‌ کمک به زائرین اربعین نیز که از قرارگاه امام رضا (ع) کمک گرفته بود، از طریق معاونت امور مناطق، شهرداران مناطق را موظف کرده بود که به حساب قرارگاه پول واریز کنند و حتی سهمیه‌ای هم برای هر منطقه در نظر گرفته بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.