2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
با پول انتقال نیمار چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ از خرید 224 جزیره در باهاماس تا هواپیمای شخصی ترامپ
حاشیه‌ای بر جنجالی‌ترین انتقال تاریخ فوتبال

با پول انتقال نیمار چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ از خرید 224 جزیره در باهاماس تا هواپیمای شخصی ترامپ

نیمار، فوق ستاره برزیلی بارسلونا در آستانه ملحق شدن به PSG است و این میان ابعاد گسترده این انتقال به اشکال مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

دوات آنلاین-نیمار، فوق ستاره برزیلی بارسلونا در آستانه ملحق شدن به PSG است و این میان ابعاد گسترده این انتقال به اشکال مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه پاری سن ژرمن ملزم به پرداخت مبلغ 222 میلیون یورویی بند آزادسازی این بازیکن 25 ساله است و این مبلغ نیمار را تیبدیل به گران ترین بازیکن همه ادوار می کند، کاربران شبکه های اجتماعی از همین حالا شوخی با مبلغ کلان پرداخت شده توسط پی اس جی را آغاز کرده و حساب کرده اند که با این مبلغ چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؛

77 عدد لی کاترمور؛

لی کاتر مور، هافبک 29 ساله و انگلیسی ساندرلند تنها 2.5 میلین پوند قیمت دارد و باشگاه پاری سن ژرمن به جای نیمار می توانست 77 میلیون لی کاترمور را به خدمت بگیرد اما علاقمند به جذب نیمار 198 میلیون پوندی بود.

کشتی رویایی پاول آلن؛

این کشتی مجلل با 41 اتاق، استخر، دو هلی کوپتر، سالن سینما و انواع امکانات رویایی دیگر تنها 51 میلیون پوند قیمت دارد و پی اس جی می توانست به جای نیمار، این کشتی رویایی را خریداری کرده و 151 میلیون پوند در خزانه خود حفظ کند.

792 میلیون شکلات فیریدو؛

شکلات محبوب فیریدو خصوصا بین کودکان و جوانان طرفداران زیادی دارد و باشگاه پاری سن ژرمن می توانست با خرید 792 میلیون از این شکلات، تا سالهای سال یخچال باشگاه را از آن پر کند.

هواپیمایی شخصی دونالد ترامپ؛

اگرچه رییس جمهور ایالت متحده احتمالا علاقه ای ندارد با پاری سن ژرمن در جت شخصی خود شریک باشد، اما سران متمول این تیم می توانستند به جای نیمار حداقل 2 فروند از این جت فوق العاده را تهیه کنند.

224 جزیره شخصی در باهاماس؛

به جای خرید نیمار، سران پاری سن زرمن می توانستند 224 جزیره در باهاماس خریداری کرده تا تمامی ارکان این باشگاه مشکلی از بابت تعطیلات نداشته باشد اما پاریسی ها به نظر نیمار را ترجیح می دهند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.