2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
زندگی جهنمی 25 درصد خانواده‌های ایرانی

زندگی جهنمی 25 درصد خانواده‌های ایرانی

50 درصد خانواده‌های ایرانی زندگی «برزخی و بینابینی» داشته، یعنی برخی از اعضای خانواده همراه و موفق بوده و برخی دیگر نیز احساس سرکوب شدگی و ناموفقی دارند. در این میان زندگی 25 درصد خانواده‌های ایرانی «جهنمی» بوده و افراد خانواده می‌خواهند سر به تن یکدیگر نباشد.

دوات آنلاینمعاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده در کشور ایران سه نوع زندگی و خانواده داریم. به طوریکه زندگی 25 درصد خانواده‌های ایرانی «بهشتی» بوده یعنی موفق و همراه یکدیگر هستند. این در حالیست که 50 درصد خانواده‌های ایرانی زندگی «برزخی و بینابینی» داشته، یعنی برخی از اعضای خانواده همراه و موفق بوده و برخی دیگر نیز احساس سرکوب شدگی و ناموفقی دارند. در این میان زندگی 25 درصد خانواده‌های ایرانی «جهنمی» بوده و افراد خانواده می‌خواهند سر به تن یکدیگر نباشد.

احمد خاکی افزود: به این ترتیب 75 درصد خانواده‌های ایرانی خاستگاه آسیب‌های اجتماعی هستند یعنی یا آسیب دیده بوده یا در معرض آسیب قرار دارند که برای خروج از این مسئله باید به دنبال ایجاد خانواده‌های با ثبات در کشور باشیم.

او در ادامه با تاکید بر آنکه دولت به تنهایی قادر به حل آسیب‌های اجتماعی نیست گفت: باید سازمان‌های مردم نهاد و همچنین دستگاه‌های دولتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به کمک بهزیستی بیایند زیرا بهزیستی در این حوزه دست تنهاست.

خاکی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه چرا فرزندی که دارای مادر معتاد بوده و آزار دیده است بهزیستی با یک شناسنامه به خانواده باز می‌گرداند؟ گفت: تحویل کودکان به بهزیستی با حکم قضایی است و خروج آنها نیز همینطور و در این بین بهزیستی تنها محلی است که کودکان را پذیرش کرده و به آنها خدمات ارائه می‌دهد و ورود و خروج آنها تحت اختیار بهزیستی نیست. 

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه چرا کودک آسیب دیده را در مراکز در کنار زنان آسیب دیده نگهداری می‌کنند گفت: اینطور نیست کودکان جدا نگهداری می‌شوند و زنان آسیب دیده در خانه‌های امن و خانه‌های سلامت هستند. در حال حاضر 73 خانه کودک توسط NGOها در استان تهران فعالیت می‌کنند 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.