2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تا 200 میلیون فرشتگان

تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تا 200 میلیون فرشتگان

بر این اساس سپرده‌گذاران می‌توانند از 12 مردادماه با مراجعه به شعب 80 گانه موسسه کاسپین به حسابهای خود رسیدگی کرده و تکلیف آن را مشخص کنند

دوات آنلاین-در ادامه فرایند مرحله‌ای تعیین‌تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان، سپرده‌گذاران تا سقف ٢٠٠ میلیون تومان از 12 مردادماه تعیین وضعیت خواهند شد.

از اردیبهشت‌ماه امسال تاکنون طی چهار مرحله سپرده‌گذاران تعاونی فرشتگان که بزرگترین تعاونی زیرمجموعه موسسه کاسپین را تشکیل می‌دهد تعیین‌تکلیف شده‌اند. سپرده‌های تا سقف ١٠، ٢٠، ٥٠ و ١٠٠ میلیون تومان که همچنان نیز در جریان است.

اما در تازه‌ترین تصمیم قرار بر این شده تا سپرده‌گذاران تا سقف ٢٠٠ میلیون تومان نیز در دستور کار موسسه کاسپین قرار گرفته و وضعیت حساب‌های آنها مشخص شود.

بر این اساس سپرده‌گذاران می‌توانند از 12 مردادماه با مراجعه به شعب 80 گانه موسسه کاسپین به حسابهای خود رسیدگی کرده و تکلیف آن را مشخص کنند. البته روال مراجعه آنها بر اساس حروف الفبا و زمانبندی انجام شده خواهد بود که از 12 تا 23 مرداد تعریف شده است.

البته طبق روالی که در مورد سپرده‌گذاران فرشتگان وجود دارد مبالغ پرداختی به مانند گذشته به صورت علی‌الحساب بوده و تسویه‌حساب نهایی نیز پس از شناسایی، ارزیابی و انتقال تمام دارایی‌های تعاونی منحله فرشتگان به موسسه اعتباری کاسپین انجام خواهد شد.

وجوه سپرده گذاران فرشتگان به دلیل انحلال این تعاونی از شهریورماه 1394 و از سویی پاسخگو نبودن دارایی‌ها و اموال آن مشمول دریافت سود سپرده‌های خود نخواهند شد.

فرشتگان تا حدود ٥٠٠ هزار سپرده‌گذار داشته و عمده مشکلات موسسه کاسپین از وضعیت این تعاونی نشات گرفته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.