2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ورود موتورسیکلت‌ها به محدوده طرح ترافیک، با مجوز طرح

ورود موتورسیکلت‌ها به محدوده طرح ترافیک، با مجوز طرح

پس از مهلت مقرر چنانچه موتورسیکلتی در این سامانه ثبت نام نکرده باشد از طریق سیستم‌های هوشمند مکانیزه توسط پلیس راهور اعمال قانون می‌شود

دوات آنلاین- گام‌های اول برای محدودیت تردد موتورسیکلت‌ها در محدوده طرح ترافیک تهران برداشته شد. از امروز ثبت موتورسیکلت‌ها برای دریافت آرم طرح ترافیک آغاز شده؛ البته آرم طرح امسال رایگان است، تا احتمالا برای سال بعد برنامه‌ای مدون اجرایی شود. 

مصطفی قنبرنژاد مدیرکل واحد صدور آرم شهرداری تهران با بیان اینکه از امروز اول مرداد ماه سال جاری ثبت نام راکبین موتورسیکلت برای تردد در محدوده طرح ترافیک آغاز شده است، گفت: «راکبین موتورسیکلت‌های شهر تهران از تاریخ اول تا 15 مرداد سال جاری فرصت دارند که به سایت motorcycle1396.tehran.ir مراجعه کرده و با ورود اطلاعات خود ثبت نام خود را تکمیل کنند.»

او با بیان اینکه از صبح امروز برخی گلایه داشتند که سایت باز نشده و بسته شده است، به ایسنا گفت: «کاربران نباید www ابتدا را وارد کرده و باید با درج مابقی آدرس در نوار نمایش اطلاعات سایت به سامانه وارد شوند.»

مدیرکل واحد صدور آرم شهرداری تهران افزود: «پس از مهلت مقرر چنانچه موتورسیکلتی در این سامانه ثبت نام نکرده باشد از طریق سیستم‌های هوشمند مکانیزه توسط پلیس راهور اعمال قانون می‌شود.» 

موضوع ایجاد محدودیت در تردد موتورسیکلت‌ها در مناطق مرکزی شهر تهران مدتی قبل در شورای شهر تهران مطرح شد، اما با توجه به موضوع معیشت موتورسوارهایی که در این محدوده فعالیت می‌کنند، مقرر شد به جای ایجاد محدودیت در تردد موتورسیکلت‌ها، با دستگاه‌های مسئول در زمینه کیفیت و میزان آلایندگی این موتورها تلاش شود. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.