2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
موسوی لاری: برنامه‌های شعاری دولت قبل کشور را دچار مشکل کرد

موسوی لاری: برنامه‌های شعاری دولت قبل کشور را دچار مشکل کرد

باید تلاش کنیم مردم ناامید نشوند و برای امید آنها احترام قائل شویم و حفظ امید از رسالت‌های رئیس جمهوری است.

دوات آنلاین-عضو شورای عالی اصلاح طلبان گفت: برنامه های شعار محور دولت های نهم و دهم مدت هشت سال کشور را دچار مشکل کرد لذا مردم در انتخابات اخیر دوباره به دکتر روحانی رای دادند.

حجت الاسلام سید عبدالواحد موسوی لاری روز جمعه در مراسم تجلیل از فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در باغرود نیشابور افزود: مردم پیشینه دولت اصلاحات و موفقیتهای آن را دیده بودند لذا به دولتی رای دادند که آن مسیر را برود.

وی اظهار کرد: در تهران لیست 21 نفره تعریف شد و برخی افراد شاخص و برخی نیز کمتر شناخته شده بودند ولی دغدغه مردم در صفهای طولانی این بود که لیست مورد حمایت اصلاحات کدام است.

وی گفت: در شهرهای بزرگ نیز همین اتفاق افتاد و در مشهد منتخبان شورای شهر با فاصله زیاد از لیست رقیب انتخاب شدند و مردم تشخیص دادند که کشور باید با برنامه اداره شود.

حجت الاسلام موسوی لاری افزود: ایران دارای سلایق و دیدگاههای مختلف است و یکی از ویژگی هایی که باید از مکتب حضرت امام صادق (ع) یاد بگیریم این است که راه را برای تنوع دیدگاهها و سلایق باز کنیم.

وی اظهار کرد: سرکوب سلیقه ها یا پذیرش همه آنها معنا ندارد ولی باید میدان برای ابراز عقیده و نظر باز باشد.

عضو شورای عالی اصلاح طلبان با بیان اینکه در انتخابات سال 92 گام اول که تغییر مسیر بود انجام شد افزود: سال 94 تغییر بافت مجلس شورای اسلامی و امسال نیز سامان یابی حرکت اجرایی کشور بر مدار عقلانیت و انتخاب رئیس جمهوری که این مسیر را دنبال کند و همچنین سامان دادن شوراهایی که برای مردم کار کنند دنبال شد.

وی اظهار کرد: مردم مسیری را انتخاب کردند که در آن فرصت‌های اقتصادی در جهت ارتقای رفاه آنها استفاده شود، لکنت زبان نداشته باشند، با سر بلندی و آزادی بتوانند حرف خود را بزنند، از دارایی مردم اختلاس نشود و این دارایی‌ها در جهت سازندگی کشور و مردم استفاده شود.

وی گفت: باید تلاش کنیم مردم ناامید نشوند و برای امید آنها احترام قائل شویم و حفظ امید از رسالت‌های رئیس جمهوری است.

حجت الاسلام موسوی لاری افزود: 2 سال دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی و در سال 1400 انتخابات ریاست جمهوری را داریم و در مسیر آینده همین انسجام باید حفظ شود.

وی اظهار کرد: رمز موفقیت در انتخابات اخیر، انسجام و حداقلی کردن خواسته ها بود.

وی با اشاره به نقش منتخبان شوراهای اسلامی شهرها گفت: انتخاب شهردار جزو مهمترین اولویت ها می باشد و باید مدیر اجرایی متناسب با هر شهر انتخاب کرد.

وی افزود: شهرداری برخی شهرها مانند تهران بیش از 200 هزار میلیارد ریال بدهی دارد و در دیگر شهرهای بزرگ نیز وضعیت مشابهی است که توجه به کارآمدی را ضروری می سازد.

حجت الاسلام موسوی لاری اظهار کرد: شهروندان نیز باید با نظارت های خود مسیر رسیدن به هدفها را پیگیری نمایند.

منبع:ایرنا

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.