2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سریال بچه مهندس 4 چه تغییراتی می کند

سریال بچه مهندس 4 چه تغییراتی می کند

کدام شخصیت‌های در فصل چهارم سریال بچه مهندس حذف می‌شوند؟

دوات آنلاین -سریال بچه مهندس 4 با وجود این‌که این مجموعه ابتدا برای سه فصل طراحی شده بود ساخته می‌شود و قرار است برای پخش در ماه مبارک رمضان در سال آینده آماده شود. این در حالی است که کارگردان تغییر می‌کند و علاوه بر آن شاهد حذف برخی شخصیت‌ها نیز خواهیم بود.

 

طبق اعلام‌‌های قبلی روزبه حصاری در نقش جواد جوادی و مهشید جوادی در نقش مرضیه مقدم در فصل چهارم سریال بچه مهندس حضور خواهند داشت اما ظاهرا از مسعود و قاسم خبری نیست.

عکسی از سریال بچه مهندس

حذف دوستان جواد جوادی از سریال بچه مهندس

خبرگزاری فارس نوشت: این سریال از همان فصل نخست در کنار نشان دادن فراز و فرودهای زندگی کودکی پرورشگاهی به نام جواد جوادی، به نمایش رفاقت بین او و دیگران نیز می پرداخت. در اصل دوستی بین جواد و رسول در همان کودکی و ادامه دار بودن آن در نوجوانی یکی از دست مایه های اصلی داستان این سریال در دو فصل ابتدایی بود. یا حتی علاقه ای که بین جواد و مژگان بوجود آمده بود درونمایه ای از رفاقت بین شخصیت اصلی داستان داشت.

 

در فصل سه اما، این رفاقت به اوج خود نزدیک شد، جواد در همان صف ثبت نام دانشگاه با فردی به نام مسعود آشنا شد که بعدها او در دسته بندی صمیمی ترین دوستانش قرار گرفت، یا قاسم که اهل مشهد بود و برای تحصیل به تهران آمده بود. جواد و دوستانش سه ضلع یک مثلث را تشکیل می دادند، هر جا می رفتند با هم و همراه هم بودند، این ماجرا ‌در کار و زندگی شخصی شان وجود داشت و حتی اتاقشان در خوابگاه، خانه ای که می خواستند اجاره کنند یا ساخت کواد کوپتر را نیز با همدیگر به ثمر رساندند.

 

اما حالا و در آستانه شروع تصویربرداری فصل چهار خبری از حضور برخی بازیگران از جمله دوست های صمیمی جوادی نیست. طبق شنیده ها قاسم و مسعود از داستان این سریال در فصل چهار حذف شده اند و بعضی مخاطبین در صفحه رسمی این سریال در شبکه های مجازی نسبت به این تغییر واکنش نشان دادند و برخی ها نیز گفتند اگر مسعود نباشد ما این سریال را نمی بینیم و عده ای هم معتقد بودند رگه های طنزی که در شخصیت مسعود وجود داشت باعث شده بود آنها مخاطب این سریال شوند.

 

البته شاید سرنوشت این دو شخصیت نیز با اندک زمانی که به شروع تصویربرداری باقی مانده است، تغییر کرد و مخاطبان در فصل چهار شاهد حضور آنها در همان قالب و همان شخصیت ها باشند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
هستی 1400/11/14
به نظر من فصل ۴ بچه مهندس اصلا جذاب نبود و من دیگه وقتم رو پای این فصل نمیکنم چون با حذف آقای روزبه حصاری کاملا این فیلم به هم خورده است 😑
هادی نقیبی 1400/10/20
باسلام کاشکی در سریال بچه مهندس چهار هم بازیگرانی که در بچه مهندس 3 بودند تعغیر نمیکردند، حالا با تعغیراتی که ایجاد شده جذابیتشو از دست داد، خب قضیه مسعود تابش و تینوش و خواهر تینوش و کارخونه چی شد؟
ناشناس 1400/10/16
سلام‌اگر‌آقای‌روزبه‌حصاری‌و‌مسعود‌کریمی‌‌در فصل‌بچه‌مهنس‌۴می‌بودند‌فصل‌۴‌جذاب‌می‌شد‌
علی اکبر 1400/10/14
باروزبه حصاری قاسم مسعود خیلی فیلم جذاب تر بود
ناشناس 1400/10/13
فصل چهارمممممم اصلا جذاب نیست فقط با اقای حصاری ودوستانشش قشنگ بود
مریم 1400/10/12
کاش آقای حصاری در سری چهارم بچه مهندس بود ایشون به شخصیت جوادی بیشتر نزدیک تر هست تا آقای رهبری
ناشناس1 1400/10/12
کلا سریال بچه مهندس تا فصل سوم عالی بود و مخصوصا بازیگران محبوبی را به خود دیده بود مخصوصا آقای روزبه حصاری و دوستانش در فصل سوم من اصلا شوقی برای دیدن فصل ۴ ندارم و سریال جذابیت خود را از دست داده است
ناشناس 1400/10/12
بچه مهندس چهار اصلا جذاب نیست
ناشناس 1400/10/11
اصلا جذاب نیست بچه مهندس4 دیگه وقتمو نمیذارم بابت تماشاش...
نفس 1400/10/09
چرا واقعا به خاطر چه موضوعی اقای حصاری ودوستانش را از فصل چهارم حذف کردید واقعا که از اینکه اینطور با احساسات مردم بازی می کنید متاسفم امیدوارم که اقای غفاری با بازگشت خود به عنوان کارگردان این بازیگران به جای خود برگردند و مردم کشورشان را خوشحال کنندخیلی از اقای غفاری متشکریم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.