2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
تازه ترین خبرها از عصر جدید، خندوانه و دورهمی

تازه ترین خبرها از عصر جدید، خندوانه و دورهمی

سه برنامه پربیننده چه وقت به تلویزیون باز می‌گردند . پخش کدام یک به زودی شروع می‌شود؟

دوات آنلاین- عصر جدید با احسان علیخانی، دورهمی با مهران مدیری و خندوانه با رامبد جوان سه برنامه پرطرفدار سال‌های اخیر تلویزیون هستند و این روزها جای هر سه آنها خالی است اما ظاهرا قرار است اتفاقاتی بیفتد.

 

تسنیم نوشت: رامبد جوان چندی پیش بعد از اینکه به عنوان اولین برنامه در برخورد اولیه با کرونا عقب‌نشینی کرد گفت قرار شده آبان‌ماه به آنتن شبکه نسیم بازگردیم. مهران مدیری در توضیحاتی ضمن اشاره به موزه دورهمی، از ساخت فصل جدید خبر داد و اعلام کرد بعد از محرم و صفر با ساختار و شکل و شمایل جدید به آنتن برخواهد گشت.

 

عصر جدید هنوز نتوانسته مقدمات ادامه ضبط را فراهم کند و البته گروه در تلاشند که هرچه زودتر این شرایط را فراهم کنند و مراحل نیمه‌نهایی و نهایی پخش شود. البته در این روزها، برنامه "هشتک عصر جدید" روی آنتن می‌رفت و اتفاقاً در نظرسنجی جدید هم پربیننده تلویزیون لقب گرفت.

احسان علیخانی در برنامه عصر جدید

درگیری عصر جدید با کرونا

آخرین قسمت از دور دوم برنامه «عصر جدید»، 29 مردادماه به روی آنتن شبکه سه رفت و احسان علیخانی در این برنامه اعلام کرد که پس از دو ماه با مرحله نیمه نهایی باز خواهند گشت. علیخانی همچنین اعلام کرد که مسابقه اصلی و نیمه‌نهایی و فینال در آبان ماه پخش خواهد شد که تاکنون خبری جدید در این زمینه اعلام نشده است.

 

هرچند در روزهای شهریور و مهر، برنامه "هشتگ عصر جدید" با بررسی حواشی و پشت صحنه مسابقه از شبکه سه به روی آنتن می‌رفت و نتایج پنج قسمت پایانی دور دوم هم در قالب این برنامه اعلام شد.

 

برنامه "عصرجدید" و "دورهمی" ضبط و تولید در دوران سختی کرونا را تجربه کرده‌اند و چند بار هم در طولِ آن دوره، تماشاگرانشان را هم از دست داده‌اند. اما احتمالاً  این بار به علت شیوع بیشتر، فضا برای ساختِ چنین برنامه‌هایی سخت‌تر شده است.

 

یکی از حواشی برنامه "عصرجدید"، کرونایی شدن اعضای آن بود که بسیاری نام احسان علیخانی را می‌بردند که او در استوری به موقعش این موضوع را تکذیب کرد.

 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد گروه منتظر آرام شدن شرایط کرونا هستند تا هرچه زودتر بتوانند ضبط مراحل نیمه‌نهایی و نهایی‌شان را برای پخش آغاز کنند.

مهران مدیری در برنامه دورهمی

مهران مدیری و بی خبری از دورهمی

آخرین قسمت از برنامه "دورهمی" 17 مردادماه با حضور نادر فلاح به روی آنتن شبکه نسیم رفت و پس از آن در هفته پایانی پخش، دورهمی قسمت‌هایی از برنامه‌ با حضور هنرمندان درگذشته را روی آنتن برد. مهران مدیری ـ مجری برنامه در توضیح این اتفاق عنوان کرد که به علت کسالت، سه برنامه آخر "دورهمی" در سری چهارم را نتوانسته‌اند ضبط کنند و تصمیم گرفته‌اند به یاد درگذشتگانی که در این برنامه حضور داشته‌اند، منتخبی را پخش کنند.

 

بر این اساس چهارشنبه (22 مرداد ماه) گلچین برنامه‌های بهنام صفوی و ماه چهره خلیلی پخش شد. پنجشنبه 23 مردادماه گلچینی از حضور زنده یادان پرویز بهرام، بهرام زند و حسین عرفانی و جمعه همان هفته هم گلچین برنامه هنرمندان فقید جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده و عارف لرستانی روی آنتن رفت.

 

همچنین مدیری اعلام کرد که قسمت‌های باقی مانده سری چهارم بعد از محرم و صفر پخش خواهد شد و بعد از آن سری پنجم "دورهمی" روی آنتن می‌رود. او وعده داد که سری جدید برنامه از لحاظ دکور، محتوا و اجرا کاملاً با چیزی که تا امروز بوده، متفاوت باشد. اما تا به امروز خبری رسمی برای شروع شدن ضبط یا پخش سری پنجم این برنامه تلویزیونی منتشر نشده است.

 

در این حال، خبرهایی از کارهای دیگر مهران مدیری بیرون می‌آید. فصل جدید سریال "هیولا" که همراه با سری جدید "دورهمی" خبرش را داده بود به جریان افتاده تا هرچه زودتر به مرحله تولید برسد. بعد از آن خبر فیلم سینمایی جدید مسعود کیمیایی منتشر شد که مهران مدیری در لیستِ "خائن‌کشی" کیمیایی قرار گرفته است.

 

البته خبرهایی از حضور مدیری در سریال "خاتون" تینا پاکروان هم مطرح شده و نشان می‌دهد مدیری روزهای شلوغی را می‌گذراند و هرچه بیشتر وضعیتِ "دورهمی" را مبهم می‌کند. باید منتظر بمانیم که مهران مدیری اطلاعیه‌ای در صفحه رسمی دورهمی منتشر کند که سری پنجم این برنامه چه زمانی و با شکل و شمایل مسابقه یا مثلِ گذشته با حضور تماشاگران روی آنتن خواهد رفت.

رامبد جوان در برنامه خندوانه

رامبد جوان در تدارک خندوانه

چندی پیش خبری از شروعِ "خندوانه" در آبان‌ماه منتشر شد. این خبر را خود رامبد جوان طی اطلاعیه‌ای در صفحه شخصی‌اش اعلام کرده بود. این خبر در روزهایی مطرح شد که گفته می‌شد رامبد جوان در حال تدارکِ برنامه‌ای مجازی است. او در آخرین گفت‌وگویش با خبرنگار تسنیم  گفته بود:  بحث سر بازگشت با "خندوانه" بود؛ سری جدیدی که کارهای مقدماتی و آماده کردن لوکیشن و دکور جلو می‌رفت که به اوج کرونا رسید و سری جدید "خندوانه" اسفندماه به آنتن نرسید.

 

در ایام نوروز، صحبت‌های دیگری از رامبد جوان رسانه‌ای شد که او در گفت‌وگوی رادیویی مطرح کرده بود بعد از کرونا با "خندوانه" برمی‌گردد.  او این چنین گفته بود: واقعیت این است که قصد ساختن برنامه «خندوانه» را نداشتم و به تلویزیون نیز اعلام کرده بودم که فعلاً نمی‌سازم. این ماجراها به شیوع کرونا در کشور خورد. در این زمان علنی اعلام کردم که این برنامه تا بعد از رفع کرونا ساخته نمی‌شود تا حالمان بهتر باشد و سر حال باشیم.

 

بالأخره رامبد جوان در صفحه مجازی‌اش به همه شایعات پایان داد و چنین نوشت: با عذرخواهی از همه عزیزانی که در استندآپ شو با ما همراه بودند و عوامل و داوران و شرکت کنندگان که منتظر پخش این برنامه از اینترنت بودند این مسابقه تعطیل شد. احتمالا برنامه خندوانه که حدودای آبان ماه پخش خواهد شد منتقل می‌شود.

 

آبان رسید و اما مثل "دورهمی" از "خندوانه" جدید هم خبری نشد. پیگیری‌ها از شبکه نسیم هم به جایی نرسید و رامبد جوان دوباره مسیر لایو و اینستاگرام را برای شفاف‌سازی انتخاب کرد. او در لایو اینستاگرامی‌اش با هوادارانش درباره بازگشت با "خندوانه" گفت: هنوز ضبط برنامه "خندوانه" شروع نشده است، اما با رعایت پروتکل‌ها و ماسک مشغول کاریم.

 

او در این گفت‌وگو به سختی‌های کار در دوران کرونا هم اشاره کرد و در پایان صحبت‌هایش به ضبط برنامه "خندوانه" هم اشاره کرد که به زودی آغاز خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.