2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ساعت پخش و تکرار سریال پس از باران از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان و نقش های بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال پس از باران از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان و نقش های بازیگران

همه آنچه درباره سریال پس از باران باید بدانید در این مطلب گردآوری شده است. این سریال جذاب را می‌توانید از طریق شبکه آی فیلم دنبال کنید.

دوات آنلاین -سریال پس از باران که یک سریال تاریخی پرطرفدار است بار دیگر روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود. این سریال به کارگردانی سعید سلطانی محصول سال 1379 است.

عکسی از سریال پس از باران

خلاصه داستان سریال پس از باران

سریال پس از باران روایتی انسانی از روابط ارباب و رعیتی بود. این سریال با موضوع قراردادن زندگی خانواده یک ارباب و حضور دختری با عنوان همسر دوم ارباب، به نمایش شرایط جدید و مخالفت‌های خانواده ارباب «همسر اول» و عواقب و عوارض چنین حضوری می‌پرداخت. در این سریال عشق همراه با ارباب بودن، و مظلومیت زنان دوم اربابان و قدرت اربابان و خان‌ها را در گذشته می‌توان دید. این سریال روایتی از دوران زندگی در زمان رضا شاه است و مشکلاتی که مردم متحمل می‌شدند.

 

این سریال با فلاش‌بک و زمان‌های تودرتو است اتفاقاتی که در ذهن شخصیت‌ها به محض یادآوری برای مخاطب به نمایش درمی‌آید.

عکسی از سریال پس از باران

بازیگران سریال پس از باران و نقش های آنها

محمود پاک نیت در نقش عزت سالاری (ارباب)، کتایون ریاحی در نقش خانم بس، بهزاد فراهانی در نقش عمو جلال، ثریا قاسمی در نقش زن عمو لیلی، مرجان محتشم در نقش شهربانو (خانم کوچیک) ، جمیله شیخی در نقش عمه اقدس، نیکو خردمند در نقش خاله خانم (خاله ارباب) ، کیومرث ملک مطیعی در نقش نصرالله، حسین توشه در نقش شمس‌الله، صبا کمالی در نقش مرضیه،

عکسی از سریال پس از باران

بازیگران زیر هم در مجموعه پس از باران حضور دارند:

حامد کلاهداری در نقش مسعود، علی طالب‌لو در نقش عمو ابراهیم، محمدهادی قمیشی در نقش دایی یونس، نادیا دلدارگلچین در نقش زن‌دایی نرگس، پریسا شاهنده در نقش زن‌عمو شهلا، رحیم نوروزی در نقش فرخ (جوانی) ، امیر آتشانی در نقش غلام (جوانی) ، رامین پرچمی در نقش فیروز

 

سایر بازیگران این سریال عبارتند از:

شهاب حسینی در نقش علی، انوش نصر در نقش عبداله (پدر شهربانو) ، فاطمه حبیب‌زاده در نقش خورشید (مادر شهربانو) ، عسگر قدس در نقش غلام (پیری) ، مهناز انصاریان در نقش شیرین (پیری) ، مهوش صبرکن در نقش طاهره (مادر خانم بس) ، ساقی زینتی در نقش توران، علی اصغر کهن‌قنبریان در نقش اصلان، رضا میرمعنوی در نقش ارباب حشمت، ناصر فخری در نقش جمال، هایده حسین‌زاده در نقش زری، محمود مقامی در نقش سروان حسینی، حسین کسری در نقش  سید یحیی، محمدرضا حسینی، فاطمه طاهری در نقش  زن رمال، داود زهیری، اسماعیل مرسلی در نقش داوود، کاوه آهنگر در نقش مهدی، فتحعلی اویسی در نقش صادق (پدر مرضیه و مسعود) ، پوراندخت مهیمن در نقش ستاره (مادر مرضیه و مسعود) و جهانگیر الماسی در نقش فرخ (پیری)

عکسی از سریال پس از باران

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریالپس از باران از جمعه 25 مهر، هر روز ساعت8 شب روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و در ساعت‌های 4 بامداد  و 12 ظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.