2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
حسام منظور؛ از شازده سریال بانوی عمارت تا عبد سریال نجلا

حسام منظور؛ از شازده سریال بانوی عمارت تا عبد سریال نجلا

حسام منظور سه سال متوالی در سریال‌های تلویزیونی بسیار خوش درخشیده است.

دوات آنلاین -حسام منظور تا پیش از این‌که در سریال بانوی عمارت نقش شازده ارسلان را بازی کند اگرچه بازیگر هنرمندی در عرصه تئاتر بود اما مخاطبان تلویزیون کمتر او را می‌شناختند اما منظور نشان داد در برابر دوربین نیز بسیار قوی است. این توانایی قدرت او در سریال نجلا با نقش عبد بیشتر مشهود شده است.

 

حسام منظور متولد سال 59 است. او در دانشگاه تربیت مدرس درس خوانده و کارشناسی ارشد کارگردانی داد. منظور کار خود را از سال 82 با تئاتر شروع کرد و سال‌ها روی صحنه ماند و بازی‌های درخشانی انجام داد  اما جلوی دوربین نرفت تا این‌که این اتفاق در سال 90 با فیلم تلفن رئیس جهمور رخ داد.

حسام منظور در نقش شازده ارسلان در سریال بانوی عمارت

بازی در نقش شازده ارسالان در سریال بانوی عمارت

دنبال‌کنندگان مجموعه‌های تلویزیونی اولین بار حسام منظور را در سریال بانوی عمارت دیدند. منظور در این سریال نقش اصلی مرد یعنی شازده ارسلان را برعهده داشت. او توانست در این نقش و با گریم متفاوتی که داشت توجه‌ها را جلب کند.

 

شازده ارسلان مردی عاشق پیشه بود که در طول داستان به فردی خشن تبدیل می‌شود و پس از آن پشیمان از گذشته خود مسیر زندگی‌اش را بار دیگر تغییر می‌دهد. منظور توانست تمام افت و خیزهای این نقش و تغییر و تحول شخصیت را به خوبی نشان بدهد.

 

او در این سریال با مریم مومن در نقش فخرالزمان هم بازی بود و جالب این‌که مومن اولین تجربه بازیگری خود را پشت سر می‌گذاشت اما او نیز توانست به خوبی از عهده کار بربیاید و در نهایت سریال بانوی عمارت به مجموعه‌ای پربیننده تبدیل شد که زمزمه‌هایی از تولید فصل دوم آن نیز به گوش رسید اما مدتی است در این باره خبری منتشر نشده است.

حسام منظور در نقش چاوش در سریال برادرجان

حسام منظور در نقش چاوش

حسام منظور که با بازی در سریال تاریخی در یادها مانده بود در دومین حضور تلویزیونی خود چهره‌ای کاملا متفاوت داشت. او در سریال برادر جان که در ماه مبارک رمضان سال 98 پخش شد در نقش مردی به نام چاوش ظاهر شد که اگرچه ابتدا به نظر می‌رسید درستکار است اما در نهایت پرده‌ها کنار می‌رود و کجی‌های او برملا می‌شود. او درباره این نقش گفته بود چاوش نه فرشته است و نه شیطان.

 

منظور در سریال برادر جان نشان داد برای بازی در هر نقشی هر چند متفاوت کاملا آماده است و به راحتی می‌تواند در قالب شخصیت موردنظرش فرو برود و بازی باورپذیر داشته باشد.

حسام منظور در نقش عبد در سریال نجلا

عبد در سریال نجلا

بازی در نقش عبد در سریال نجلا برای حسام منظور تجربه‌ای کاملا متفاوت است. این نقش او هیچ شباهتی به چاوش و شازده ارسلان ندارد. باز هم با ظاهری متفاوت و البته این بار با لهجه آبادانی جلوی دوربین رفته و توانسته بازی شیرین و دلنشینی را به نمایش بگذارد. او این بار هم عاشق است اما عاشق سریال بانوی عمارت با عاشق سریال نجلا به لحاظ بازی بسیار متفاوت است و به همین دلیل باید کار منظور را ستود.

 

حالا حسام منظور تبدیل به بازیگری شده که وقتی نامش در تیتراژ یک سریال دیده می‌شود می‌توان اطمینام داشت با مجموعه‌ای خوش ساخت و تماشایی مواجه هستیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/08/13
آقای حسام منظور واقعا عالی بازی کردن مخصوصا در کنار سارا رسول زاده عالی عالی
ناشناس 1399/08/08
من نقش عبد که آقای حسام منظور هستن رو خیلی دوست دارم ایشان خیلی زیبا عربی و خوزستانی حرف میزنن
رها 1399/07/24
سریال دوست داشتنی هستش اقای حسام منظور هم ک مث همیشه بازیشون عالی
000000 1399/07/22
آقای حسام منظور عالی بازی می کنند انشاالله هر جا هستن سلامت باشید
علی برزگری 1399/07/21
سلام خیلی سریال خوبیه هم ساده و هم عاشقانه و آقای حسام منظور هم خیلی عالی بازی کرده من بازیش رو خیلی دوست دارم. باتشکرازایشان
عطیه 1399/07/21
اره واقعا اقای حسام منظور یک بازیگر بسیار خوبی هست ومی توان ازبازیگری ان اعطمینان کامل داشت

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.