2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون مشترک رسیدگی به درآمدهای پایدار شهرداری‌ها

انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون مشترک رسیدگی به درآمدهای پایدار شهرداری‌ها

دوات آنلاین- نبود درآمدهای پایدار شهری برای شهرداری‌ها باعث شده شهرداریان شهرهای بزرگی مثل تهران به فروش تراکم‌های غیرمجاز برای کسب درآمد روی بیاورند. 

اما از مدتی قبل کارشناسان، اعضای منتخب شوراهای شهر پنجم و نمایندگان مجلس موضوع درآمدهای پایدار را جدی گرفته‌اند. حالا عضو مجمع نمایندگان استان تهران از انتخاب اعضاء هیات رییسه کمیسیون مشترک رسیدگی به درآمدهای پایدار شهرداری‌ها خبر داده است.

پروانه مافی با اشاره به انتخاب اعضاء هیات رییسه کمیسیون مشترک رسیدگی به درآمدهای پایدار شهرداری ها، گفت: من به عنوان رییس کمیسیون، علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان و علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک به عنوان نایب رییس اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، افزود: همچنین علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری به عنوان سخنگوی این کمیسیون و شهرام کوسه غراوی نماینده مردم مینودشت و سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج به عنوان دبیر اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

مافی به خانه ملت گفت: این کمیسیون متشکل از ۴ کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور مجلس، برنامه ، بودجه و محاسبات،‌ عمران و اقتصادی است.

رییس کمیسیون مشترک رسیدگی به درآمدهای پایدار شهرداری‌ها،گفت: باید برای ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری ها با تعامل و همکاری متخصصان ، شهرداران و اعضاء شوراهای شهر برنامه ریزی ها ی لازم انجام شود تا شهرداری ها تنها به درآمد حاصل از تراکم فروشی اکتفا نکنند./

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.