2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
پوریا پورسرخ؛ سلبریتی همیشه محبوب

پوریا پورسرخ؛ سلبریتی همیشه محبوب

پوریا پورسرخ در طول سال‌ها فعالیت همیشه توانسته هنر خود را به خوبی نشان بدهد و از طرفی از حاشیه نیز به دور مانده است.

دوات آنلاین -پوریا پورسرخ سلبریتی پرطرفداری است البته برای این محبوبیت زحمت زیادی کشیده است. او از زمان سریال وفا تا سریال ایلدا همیشه توانسته خودش را روی خط موفقیت حفظ کند و بی حاشیه و دور از هیاهو به هنرش بپردازد.

 

پوریا پورسرخ، هنرمندی با مدرک دکترا

پورسرخ متولد 4 تیر سال 1354 است . او مدرک دکترا دارد البته رشته تحصیلی‌اش ربطی به بازیگری ندارد و مدرک او در رشته فیزیولوژی گیاهی است.

 

پورسرخ همان زمان که در مقطع دکتری درست می‌خواند وارد بازیگری نیز شد و در سریال فرار بزرگ حضور یافت اما شهرت او مربوط به سریال وفا است.

 

بازی پورسرخ در نقش ژوبین در سریال وفا بسیار مورد توجه قرار گرفت. این سریال بسیار خوش ساخت بود و همین باعث شد بازیگران آن یعنی پورسرخ و هانیه توسلی به شدت مورد توجه قرار بگیرند. پورسرخ با صدا و استایل متفاوتش توانست در این مجموعه نشان بدهد حرف‌های زیادی در دنیای هنر دارد.

پوریا پورسرخ بازیگری توانا است

از سینما تا تلویزیون

پورسرخ از جمله بازیگرانی است که هم در سینما موفق است و هم در تلویزیون. او در 30 فیلم سینمایی حضور داشته که آخرین آن چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن است.

 

این هنرمند توانایی بازی در ژانرهای مختلف را دارد. هم کمدی بازی می‌کند، هم نقش منفی می‌پذیرد، هم در فیلم‌های حادثه‌ای حضور دارد و هم در درام‌های عاشقانه.

 

ویژگی دیگر پورسرخ این است که برخلاف بسیاری از سلبریتی‌ها خودش را به فیلم‌ها و سریال‌های آپارتمانی که وقایع آن در تهران می‌گذرد، محدود نمی‌کند. او در سریال به رنگ خاک راهی جنوب شد و در سریال ایلدا به غرب کشور رفت.

 

پورسرخ از آن دست بازیگرانی نیست که دوست دارند فقط با کت و شلوار و شیک و اتوکشیده دیده شوند و بازی در نقش‌های مختلف از جمله دلایل موفقیت او است.

 

او در سریال‌های نمایش خانگی نیز حضور داشته و علاوه بر این در برنامه ایرانیش مجری گری را هم امتحان کرده است.

پوریا پورسرخ از پرطرفدارترین سلبریتی ها است

صمیمت پوریا پورسرخ

پورسرخ با هوادارانش بسیار صمیمی است. او وارد حاشیه نمی‌شود اما خیلی ساده درباره خودش صحبت می‌کند و همین اواخر از ازدواجش نیز خبر داده بود.

 

ببینید: ماجرای ازدواج پوریا پورسرخ از زبان خودش

 

عده‌ای از دوستداران این سلبریتی در روز تولدش اقدامی جالب انجام دادند و به کمک کودکان کار رفتند و برای آنها جشن زیبایی را ترتیب دادند.

 

پرکار اما موفق

پوریا پورسرخ پرکار است اما این پرکاری باعث نشده در آثار ضعیف حضور داشته باشد. او در سال‌های اخیر در سریال‌های از سرنوشت، به رنگ خاک، ایلدا، از یادها رفته، موچین و ریکاوری حضور داشته و تمام این سریال‌ها پربیننده شده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.