2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
حضور قطعی روزبه حصاری در نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس 4

حضور قطعی روزبه حصاری در نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس 4

تهیه کننده سریال بچه مهندس گفته بازیگران فصل 3 در فصل 4 این سریال نیز حضور دارند.

دوات آنلاین -کارهای پیش تولید سریال بچه مهندس 4 شروع شده و خبر مهم درباره این سریال آن است که بازیگران فصل سوم از جمله روزبه حصاری در فصل جدید نیز حضور خواهند داشت.

 

تهیه کننده سریال بچه مهندس با اعلام خبر آغاز پیش تولید فصل چهارم این سریال با حضور بازیگران فصل‌های گذشته و هنرمندان جدید گفت حضور روزبه حصاری قطعی شده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، سعید سعدی گفت: تاکنون حدود ۱۰ قسمت از فصل چهارم مجموعه بچه مهندس به مرحله نگارش درآمده است و در حال پیگیری کارها هستیم تا در اولین فرصت تولید فصل چهارم را آغاز کنیم.

روزبه حصاری و مهشید جوادی در پشت صحنه سریال بچه مهندس 4

تهیه‌کننده این سریال درباره انتخاب عوامل پشت دوربین در فصل جدید بیان کرد: تغییراتی در اوایل پشت دوربین خواهیم داشت اما علی غفاری همچنان کارگردانی فصل چهارم را برعهده خواهد داشت.

 

سعدی در پایان درباره حضور بازیگران فصل گذشته در فصل جدید این مجموعه مطرح کرد: برخی از بازیگران فصل‌های گذشته در فصل چهارم نیز حضور دارند و همچنین بازیگران جدیدی نیز اضافه خواهند شد.

 

پیش از این حسن وارسته، نویسنده سریال بچه مهندس درباره فصل 4 گفته بود: قصه ما جواد جوادی است هرکسی می‌آید در جهت رشد و تعالی شخصیت‌مان کمک می‌کند. لازم هم باشد یکسری شخصیت‌هایی وارد می‌کنیم مانع رسیدن قهرمان داستان به هدفش بشود. این بار یک جنس ضدقهرمان داریم که برایشان شخصیت و کاراکتر طراحی می‌کنیم. اما درباره تغییر در ترکیب بازیگران این نکته لازم به یادآوری است که همیشه ترکیب تیم برنده را در همه جای دنیا حفظ می‌کنند این ترکیب شامل عوامل تولید، تهیه‌کننده، کارگردان ، نویسنده و عوامل می‌شود، سعی می‌کنیم ترکیب تیم برنده حفظ شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
الهه 1399/12/27
خیلى هم عالى انشالله شاهد پیشرفت هاى جواد جوادى با بازى خوب اقاى حصارى و خانم جوادى و بازيگران محترم باشیم خداقوت ياعلى
آفرین 25 ساله از تهران 1399/11/26
واقعا خیلی خیلی خوشحال شدم که فصل چهارم بچه مهندس به زودی پخش میشه امید وارم موفق و سربلند باشین 💙💙💙💙 دوستون داریم آقای روزبه✌✌✌✌✌✌✌✌ امید وارم در بچه مهندس بدرخشید🌝🌝🌝🌝🌝🌝
جوان 1399/11/25
خیلی دوستون داریم آقای حصاری و خانم جوادی موفق باشین امید وارم در بچه مهندس 4 بدرخشید 😍😍😍😎😎😂😄😄😄😄
نوجوان 15 ساله 1399/11/25
خیلی خیلی خوشحالم که آقای حصاری هستن به همراه خانم جوادی امید وارم موفق باشین 😀 💞💞💞💞💞💞💛💛💛
دخترنوجوان 1399/11/25
وای ممنون واقعا من خیلی سریال بچه مهندس رو دوست دارم واقعا ازتون ممنونم که خانم جوادی عزیز و آقای حصاری در بچه مهندس 4 هستند به خدا دارم از خوشحالی قش می کنم 😀😀😀😀😀😀😀😀😇😇😇😇😆😆😆😆😆😆😆😉😉😉
ناشناس 1399/11/20
خیلی عالیه اگه اقای حصاری نقش جواد رو بازی کنه تو فصل ۴ امیدوارم اقای حصاری عزیز باشه اقای حصاری خیلی دوستون داریم
نفس 1399/10/03
باتشکر از عوامل سریال بچه مهندس واقعا سریال فوق العاده ای هست و خیلی خوشحالم که خانم جوادی و اقای حصاری در این سریال حضور دارن ممنونم ازتون که این خبر خوب رو به ما دادین🌹🌹
ناشناس 1399/09/24
آخر ما نفهمیدیم روزبه حصاری شد جواد یا محمد رضا رهبری امیدوارم آقای حصاری باشه
ی دختر 1399/09/23
سلام به عوامل سریال بچه مهندس من خیلی خوشحال شدم بابت اینکه قراره فصل چهار این سریال زیبا ساخته بشه ولی خیلی ناراحت شدم از اینکه آقای حصاری توی این فصل نیستند خیلی بد شد اگه میشه نقش جواد رو با آقای حصاری ادامه بدید
ناشناس 1399/09/22
اخر روزبه حصاری شد نقش جواد یا محمد رضا رهبری

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.