2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
راز یک جنایت در سینه زن و شوهر جوان

راز یک جنایت در سینه زن و شوهر جوان

این زوج در بازجویی‌ها قتل را به گردن همدست دیگرشان انداختند و مدعی شدند خودشان بی‌گناه هستند.

دوات آنلاین-زوج جوان که درجریان ربودن مالک یک کارگاه او را به قتل رسانده بودند بعد از 47 روز فرار از تهران و زندگی پنهانی در ارومیه بازداشت شدند. آنها درجریان تحقیقات پلیسی اتهام قتل را گردن همدست خود انداختند.

 

به گزارش جام جم، ساعت 11و 50دقیقه پانزدهم اسفند سال گذشته جسد مردی حدود 35 ساله که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده وآثار ضرب و جرح روی بدنش بود، حوالی بزرگراه زین‌الدین پیدا شد. در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، او را سرنشینان خودروی سمند بژ رنگی به بیرون پرت کرده بودند. 

 

هویت مالک خودرو به دست آمد و معلوم شد خودرو در اختیار شوهرش بوده است. این مرد به نام فرید تحت تعقیب قرار گرفت و پس از دستگیری گفت: 37 روز در کمپ مجتبی افغان در شرق تهران بودم و آنجا با مردی به نام علی آشنا شدم که کار رویه‌کوبی مبل می کرد و شریکش سر او کلاه گذاشته بود و به اجبار آنجا زندانی‌اش کرده بود. مدتی بعد، از آنجا بیرون آمدم. بعداز آن علی بیرون آمد و شب جنایت با زنش مهمان خانه‌مان شدند. زنی که دوستشان بود را هم آورد و در نبود همسرم برایمان غذا پخت. برای انتقام شریک او را ربودیم تا او را به کمپ ببریم، اما قصد فرار داشت به همین خاطر کتکش زدیم و وقتی فوت شد، جسدش را از خودرو بیرون انداختیم. وقتی به خانه آمدم ، متوجه شدم علی و همسرش، پول و طلاهایم را سرقت کرده‌اند.

 

با اعتراف وی، متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند و 47 روز بعد از این جنایت خانه اجاره‌ای زوج فراری در شهرستان ارومیه شناسایی شد و آنها بازداشت و برای تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. ابتدا سهیلا زن بازداشت شده در جریان تحقیقات قضایی گفت: شریک همسرم سر او کلاه گذاشته بود و با سندسازی اموالش را به نام خود کرد. بعد هم برای این‌که همسرم شکایت نکند او را در کمپ بستری کرد. به‌سختی شوهرم را از کمپ بیرون آوردم و شب حادثه به خانه دوست او رفتیم. یکی از دوستانم هم همراه ما بود که بعد از شام به خانه خودش رفت و در ماجرای قتل نقش نداشت. ما شریک همسرم را ربودیم اما در قتلش نقشی نداشتیم.

 

شوهر این زن هم در تحقیقات مدعی شد، فرید ضربه‌های مرگبار با چاقو را به شریکم وارد کرد. من قصد کشتن او را نداشتم و می‌خواستم اموالم را از او پس بگیرم. بعد از قتل از خانه فرید سرقت کردیم و به ارومیه رفتیم و زندگی مخفیانه‌ای را آنجا آغاز کردیم.

 

با توجه به تناقض گویی‌های متهمان، تحقیقات برای شناسایی عامل اصلی قتل در پلیس آگاهی ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.