2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
معرفی کامل سریال موچین که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل سریال موچین که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود؛ خلاصه داستان و بازیگران

همه آنچه درباره سریال طنز موچین باید بدانید در این مطلب آمده است:

دوات آنلاین-سریال موچین یک سریال کمدی است که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود و بازیگران مطرحی در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

 

سریال موچین را حسین تبریزی نوشته و کارگردانی کرده و نگاهی به فهرست بازیگران آن نشان می‌دهد با یک کمدی خوش ساخت و جذاب مواجه هستیم. این سریال در واقع یک کمدی اجتماعی است که البته جنبه‌های رمانتیک نیز دارد و از آن دست سریال‌هایی است که می‌تواند مخاطب را خوب بخنداند.

عکسی از سریال طنز موچین

پیش از سریال موچین سریال‌های طنز زیادی برای شبکه نمایش خانگی ساخته شد. پیشگام این عرصه مهران مدیری است که معروف‌ترین کار او در شبکه نمایش خانگی قهوه تلخ و البته هیولا است. سریال‌هایی مانند سال‌های دور از خانه و شاهگوش از دیگر کمدی‌های شبکه نمایش خانگی هستند و تجربه نشان داده این دست از سریال‌ها مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد.

عکسی از سریال طنز موچین

خلاصه داستان سریال موچین

سریال موچنین همان طور که گفته شد با زبانی طنز به موضوعات اجتماعی می‌پردازد. در خلاصه داستان آن چنین آمده است: انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم...

عکسی از سریال طنز موچین

بازیگران سریال موچین

علی صادقی، حمید لولایی، مرجانه گلچین، مهران رجبی، شهره لرستانی، رابعه اسکویی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی فر، امین چنارانی، افشین غیاثی مجید شهریاری، سعیده عرب ، آشا محرابی،  و امیر نوری در موچین بازی کرده‌اند.

 

تیتراژ این سریال را هم ماکان بند خوانده است.

عکسی از سریال طنز موچین

سریال موچین چند قسمت است

سریال موچین در 17 قسمت ساخته شده و هر قسمت آن 45 دقیقه است البته این تعداد قسمت‌ها فقط برای فصل اول است و اگر موچین مورد توجه قرار بگیرد احتمال ساخت فصل دوم آن نیز وجود دارد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
محمد 1399/12/03
سریال خوبی بود فقط خوب تموم نشد .خیلی بد تموم شد
نینا 1399/06/23
مگه ۱۸ قسمت نبود
ساجده 1399/04/25
از تمام عوامل اين سريال خيلي ممنون زيبايي

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.