2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
جاعل حرفه‌ای اسکناس دستگیر شد

جاعل حرفه‌ای اسکناس دستگیر شد

از متهم 11 هزار و 650 لیر جعلی ترکیه و 74 قطعه اسکناس تراول 500هزار ریالی کشف شد

دوات آنلاین-رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از بازداشت جاعل اسکناس های تقلبی داخلی و خارجی در شرق تهران، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 11 هزار و 650 لیر جعلی ترکیه و 74 قطعه اسکناس تراول 500هزار ریالی کشف شد.

 

سرهنگ"مهدی تاجیک" اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر جعل اسکناس های داخلی و خارجی توسط مردی میانسال در حوالی خیابان پیروزی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت، قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی بیان داشت: با پایش و رصدهای اطلاعی مشخص شد، این فرد جاعل که خود را استادکار و ماهر امور تأسیساتی ساختمان معرفی می کند چند جوان بیکار را جذب کرده است ودر اثنای امور تاسیساتی تقاضای خریدهای جزیی با اسکناس های جعلی و خرد کردن این پول ها را از کارگران می خواهد.

 

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه هویت این مرد شناسایی و مشخص شد که مخفیگاه وی در حوالی خیابان شکوفه است، ابراز داشت: با هماهنگی های قضائی صبح روز یکشنبه سوم فروردین ماه اکیپی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت به محل اختفای جاعل اعزام و موفق شدند پس از مراقبت های ویژه پلیسی با اطمینان از اینکه متهم در داخل مخفیگاهش است، وی را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

 

وی در ادامه توضیح داد: در بازرسی از آن محل 96 قطعه اسکناس 50 تا 200 لیری تقلبی جمعاً 11هزار و 650 لیر جعلی ترکیه و 74 قطعه اسکناس تراول 500 هزار ریالی تقلبی به همراه تعدادی از ابزار آلات جعل اسکناس کشف شد.

 

سرهنگ تاجیک با اشاره به اینکه ارزش ریالی اسکناس های کشف از مخفیگاه متهم در مجموع 430 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: از مخفیگاه متهم علاوه بر اسکناس تقلبی یک قبضه سلاح گرم و یک دستگاه بیسیم نیز کشف و متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

 

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.