2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
کارآگاهان در تعقیب عامل جنایت مرموز

کارآگاهان در تعقیب عامل جنایت مرموز

مردی که به عنوان مظنون دستگیر شده مدعی است مقتول را نمی‌شناسد و دوستش عامل این جنایت است.

دوات آنلاین-هوشیاری مردی رهگذر سبب شد تا کارآگاهان پلیس آگاهی تهران یکی از سرنشینان خودروی سمند را که در جریان پرونده قتل تحت تعقیب قرار داشت شناسایی و بازداشت کنند.

 

به گزارش جوان، ساعت 11 و 50 دقیقه روز پنج شنبه پانزدهم اسفندماه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو از قتل مرد جوانی در یکی از خیابان های شرقی تهران باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی کنار خیابانی نزدیکی بیمارستان یاسینی با جسد مرد ۳۵ساله‌ای به نام ابراهیم روبه رو شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

 

یکی از امدادگران اورژانس گفت: لحظاتی قبل مردی با اورژانس تماس گرفت و گفت دوستش حالش بد شده است و درخواست کمک کرد. او آدرس محل حادثه را اعلام کرد اما وقتی به محل حادثه رسیدیم با جسد بی جان این مرد روبه رو شدیم.

 

مأموران در تحقیقات میدانی در یافتند دقایقی قبل سرنشینان خودروی سمند بژ رنگی که دو مرد و یک زن و یک کودک سوار آن بودند جسد را از صندلی عقب خودرو به داخل خیابان پرت کرده و از محل فرار کرده اند. همچنین مشخص شد یکی از رهگذران شماره پلاک خودرو را یادداشت کرده است.

 

بنابراین مأموران شماره پلاک خودروی سمند را از سامانه پلیس استعلام گرفتند که مشخص شد این خودرو متعلق به مرد۴۴ ساله ای به نام صفدر است که سه ساعت بعد بازداشت شد.

 

دستگیری مظنون

متهم صبح روز شنبه به دادسرای امور جنایی منتقل شد و در بازجویی ها مدعی شد یکی از دوستانش به نام فرزاد مرد جوان را به قتل رسانده است.

 

متهم در ادعایی گفت: من مشاور املاک دارم و چند سال قبل معتاد به مواد مخدر شدم. به همین خاطر ۳۷ روز قبل در کمپ ترک اعتیادی حوالی شرق تهران بستری شدم. آن زمان مردی به نام فرزاد در کمپ بستری شد که با هم دوست شدیم، او مدعی بود فردی به نام ابراهیم که هر دو در کارگاهی کار می کنند، اختلاف حساب دارد و به همین سبب او برایش پاپوش درست کرده و او را به بهانه اینکه معتاد است در کمپ بستری کرده است، وقتی از کمپ مرخص شدم شماره تلفنم را به او دادم اگر کاری داشته باشد با من تماس بگیرد، چند روز قبل او هم از کمپ مرخص شد و با من تماس گرفت و گفت که ابراهیم هم معتاد به مواد مخدر است و تصمیم دارد او را در همان کمپ بستری کند و از من خواست او را کمک کنم، فرزاد شب قبل از حادثه همراه زن صیغه ای خود به خانه من آمد و ساعتی بعد هم زن جوانی همراه بچه اش که از دوستان همسر فرزاد بود به خانه ام آمد. آن شب من و فرزندم تنها بودیم و همسرم به خانه یکی از بستگانش رفته بود، صبح زود من و فرزندم و فرزاد و همسرش سوار خودروام شدیم و به طرف ماهدشت کرج که محل کار ابراهیم بود به راه افتادیم. آنجا ابراهیم را به زور سوار خودرو کردیم و دست و پایش را با طناب بستیم و دوباره به طرف تهران به راه افتادیم، در میانه راه فرزاد شروع به کتک کاری ابراهیم کرد که در حوالی تهرانپارس به من گفت حال ابراهیم بد و بیهوش شده است که همانجا پیکر نیمه جانش را کنار خیابان رها کردیم و از محل گریختیم.

 

متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران پلیس در تلاشند تا فرزاد و همسرش وزن غریبه را بازداشت و راز قتل مرد جوان را بر ملاکنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.