2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خودکشی پسر جوان بعد از کشتن 3 عضو خانواده

خودکشی پسر جوان بعد از کشتن 3 عضو خانواده

این پسر با خانواده خود اختلافاتی داشت و به همین دلیل دست به جنایت مسلحانه زد.

دوات آنلاین-راز قتل اعضای یک خانواده 4 نفری در کرج فاش و معلوم شد پسر خانواده دست به جنایتی هولناک زده و سپس خودکشی کرده است.

 

کشف اجساد اعضای خانواده

ساعت 14 روز سه شنبه شهروندان در تماس با پلیس 110 کرج اعلام کردند که چند روز پیش صداهایی مانند شلیک گلوله در محل سکونت آنها و از یک خانه ویلایی شنیده شده و با توجه به عدم رؤیت اعضای یک خانواده در منطقه مذکور، احتمال بروز حادثه در آنجا وجود دارد.

 

لحظاتی بعد از اعلام این خبر، تیمی از مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شده و با اخذ دستور مقام قضایی وارد خانه ویلایی شدند.

 

مأموران پس از ورود به منزل مذکور با اجساد چهار نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر 54 ساله، مادر 48 ساله، دختر 26 ساله و پسری 28 ساله مواجه شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده بودند.

 

رازگشایی از قتل

سرهنگ محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی البرز گفت: طی تحقیقات کاراگاهان پلیس آگاهی استان البرز مشخص شد پسر ۲۸ ساله با اعضای خانواده‌اش درگیر شده و با اسلحه شکاری پدر خانواده را به قتل رسانده است.

 

وی گفت: همچنین در بررسی های بیشتر مشخص شد که پسر خانواده پس از قتل پدر، مادر و خواهر خود اقدام به خودکشی کرده است.

 

رییس پلیس آگاهی استان البرز یادآورشد که تحقیقات پلیس برای روشن شدن زوایای دیگر این حادثه همچنان ادامه دارد

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.