2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
قتل به‌خاطر پیشنهاد بی‌شرمانه
متهم در دادگاه ادعا کرد:

قتل به‌خاطر پیشنهاد بی‌شرمانه

متهم به قتل که نوجوان است ادعا کرد مقتول به او پیشنهاد غیراخلاقی داد و او در دفاع از خودش مرتکب قتل شد.

دوات آنلاین-پسرنوجوان که دوستش را کشت چون مدعی است به او پیشنهاد غیراخلاقی داده‌ بود در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

 

این نوجوان متهم به قتل هرچند بعد از زدن ضربه دوستش را به با کمک پدر و مادرش بیمارستان رساند اما پدرام 17 ساله دوام نیاورد و جانش را از دست داد.

 

وقتی کیانوش متهم پرونده بازداشت شد در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود گفت: من و پدرام سالهای زیادی بود که با هم دوست بودیم و رابطه خوبی با هم داشتیم اما روز حادثه وقتی پدرام به خانه ما آمد پیشنهاد غیراخلاقی به من داد که باعث شد با هم درگیر شویم من یک ضربه به او زدم اما در دفاع از خودم این کار را کردم.

 

بعد از گفته‌های متهم و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به دادگاه فرستاده شد. در جلسه رسیدگی بعد از اینکه کیفرخواست علیه متهم خوانده شد اولیای‌دم در جایگاه حاضر و خواستار صدور حکم قصاص شدند. آنها گفتند دوستی کیانوش و فرزندشان به سالها قبل برمی‌گردد و کیانوش پدرام را به خانه‌اش دعوت کرده و بعد به قتل رسانده‌ است به همین دلیل هم قصد ندارند اعلام گذشت کنند.

 

بعد از این گفته‌ها بود که متهم در جایگاه قرار گرفت او گفت: من قبول دارم به پدرام ضربه زدم اما برای دفاع از خودم این کار را کردم.

 

مقتول در حالت عادی نبود

متهم گفت: من و پدرام سالهای زیادی بود که با هم دوست بودیم و مهمانی های زیادی باهم رفته‌ بودیم. پدرام آن روز برای اولین‌بار مشروب خورد حالش خیلی بد شد و اصلا در شرایط عادی نبود. به سمت من آمد و پیشنهاد بی شرمانه‌ای داد. من از این حرف شوکه شدم.

 

مقاومت کردم و اجازه ندادم که به من نزدیک شود، پدرام اصلا حالت عادی نداشت او دوباره به من نزدیک شد و این دفعه با چاقو به من حمله کرد و مرا روی زمین انداخت من هم برای اینکه خودم را نجات بدهم چاقو را از او گرفتم و یک ضربه زدم تا بتوانم بلند شوم. وقتی پدرام خونین روی زمین افتاد آنقدر ترسیده‌بودم که نتوانستم کاری بکنم و با پدرم تماس گرفتم پدرومادرم آمدند و پدرام را به بیمارستان بردیم.

 

متهم گفت: من هیچ قصدی برای کشتن پدرام نداشتم آن روز هم اولین بار بود که پدرام چنین کاری می‌ کرد و من خیلی متعجب بودم چون ما سالهای زیادی بود که با هم دوست بودیم و چنین رفتاری هرگز از او ندیده‌بودم.

 

بعد از گفته های متهم وکیل مدافع او در جایگاه قرار گرفت و دفاعیاتش را مطرح کرد با پایان جلسه دادگاه قضات شعبه 4 برای صدور رای وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.