2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
جزییات فوت پرستار فداکار در لاهیجان بر اثر کرونا

جزییات فوت پرستار فداکار در لاهیجان بر اثر کرونا

این پرستار فداکار 24 سال بیشتر نداشت. او از تهران برای کمک به درمان بیماران به لاهیجان رفته بود.

دوات آنلاین-درگذشت پرستار فداکاری که در لاهیجان به بیماری کرونا مبتلا شد و جانش را در راه کمک به بیماران از دست داد همه را ناراحت کرد. رییس بیمارستان میلاد لاهیجان جزییات این اتفاق تلخ را شرح داده است.

 

این پرستار فداکار که نرجس خانعلی زاده نام داشت و 24 ساله بود در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران فعالیت می‌کرد اما به لاهیجان منتقل شد تا در آنجا به بیماران کمک ند.

نرجس خانعلی زاده پرستار فداکار گیلانی

آخرین نوشته پرستار فداکار

نرجس خانعلی زاده در آخرین پست اینستاگرامش نوشته است: اورژانس بیمارستان امام خمینی؛ جایی که از کسی که تحمل دیدن دررفتگی رو نداشت ادمی رو ساخت که بهترین بیمار براش بیماری بود که دررفتگی داشت.

 

از کسی که با دیدن خونریزی زیاد احساس افت فشار میکرد ادمی رو ساخت که اولین نفر دستمو گذاشتم روی آنوریسم آئورت شکمی تا برسیم cpr.

 

جایی که دیگه دیدن sore های بیمار حالمو بد نمیکرد.

 

جایی که دیگه نمیترسیدم با مریض Hivو سل و هپاتیت سرو کار داشته باشم شاید باورتون نشه حتی دیگه از مرده و مردن هم نمیترسم.

 

کسی باورش نمیشه توی اون اورژانس شلوغ که بعضی اوقات نمیفهمیدی داری چیکار میکنی انقدر درس بگیری نترس بار بیای.

 

 ممنونم از همه همکارای خوبم که هروقتی از ترس چیزی جا میزدم میومدن بهم یاد میدادن چجوری به خاطر جون بقیت ادما باید شجاع باشم.

 

حالا این صفحه از زندگی هم تموم شد و صفحه دیگه ای رو باز کردم. امیدوارم که صفحه های زندگی تون پر از لحظه های ارزشمند باشه.

 

علت فوت نرجس خانعلی زاده

رییس بیمارستان میلاد لاهیجان در خصوص فوت پرستار 24 ساله  در گفت‌وگو با رکنا گفت: نرجس خانعلی زاده از بیمارستان امام خمینی تهران به لاهیجان آمد و قبل از اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور شدت بگیرد علائم حاد تنفسی داشت و با وجود اینکه مسئولان در این زمینه دیر اطلاع رسانی کردند و فردی در لاهیجان به این ویروس مبتلا شود این پرستار به سرماخوردگی شدید مبتلا شده و 3 روز نیز مرخصی استعلاجی گرفته بود.

 

پس از اتمام مرخصی و زمانیکه وی به بیمارستان آمد حالش اصلا خوب نبود و بلافاصله تمام اقدامات پزشکی در خصوص نرجس اجرا شد و با لباس مخصوص وی را در بیمارستان بستری کردیم تا اینکه شنبه حال عمومی شان بدتر شد و در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند ، روز دوشنبه علاوه بر دارو درمانی و مراقبت های دیگر برای وی لوله گذاری صورت گرفت که متاسفانه در حالی که تمام پزشکان تلاش کردند تا او را نجات دهند، روز سه شنبه 6 اسفند ماه فوت کردند.

 

مشکلات تنفسی قبلی

دکتر سعید صباحی در ادامه افزود: نرجس خانعلی زاده از قبل مشکلات تنفسی داشت و در محیط بیمارستان به بیماری خاصی مبتلا نشده است با وجود اینکه در برخی بیمارستان ها وقتی پرستاران مشکوک به کرونا می شوند به بیمارستان های دولتی ارجاع داده می شوند ما از همان لحظه اول تا زمان فوت ایشان تمام خدمات آی سی یو و دارویی را به ایشان سرویس دهی کردیم اما متاسفانه با وجود این خدمات فوت کردند.

 

وی بیان کرد: روز گذشته با پدر، مادر ، عمو و نامزد ایشان گفتگو کردم تا به آرامش برسند نتیجه تست ایشان هنوز به دست ما نرسیده اما می توان عنوان کرد که نرجس خانعلی زاده بر اثر کرونا درگذشته است ولی باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که وی از قبل مشکلات تنفسی داشته و از بیمارستان امام خمینی به بیمارستان میلاد آمده بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
محمد 1398/12/11
چه زیبا و با شکوه ما رو ترک کردی خوشا به سعادتت
ناشناس 1398/12/10
روحش شاد
امیرمحمد 1398/12/10
روحت شاد پرستار فداکار
گیتی 1398/12/10
خدا رحمتش کنه خدابه خانواده محترمش صبرجمیل عطا کنه
رضا پیمانلو 1398/12/10
سلام بر انسانهای فداکار که به حق گلچین خداوند هستند روحش شاد و یادش از ذهن مردم نخواهد رفت درود خداوند بر پدرو مادر هایی که چنین فرزندانی تربیت کرده اند
ناشناس 1398/12/10
خدا رحمتش کند روحش شاد و قبرش پر نور
ناشناس 1398/12/09
شهادت.این.فرشته.زمینی.را.تمام..ایرانی.ها.تسلیت.عرض.می.کنم.غم.بزرگی..آ.بجی..ایران..
ناشناس 1398/12/09
خدا رحمتش کنه .خیلی دردناکه
میثم سالاری منوجان 1398/12/09
خدا بیامرزتش روحش شاد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.