2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نظر امین حیایی درباره بازی پسرش دارا در نقش هاشم در سریال از سرنوشت چیست

نظر امین حیایی درباره بازی پسرش دارا در نقش هاشم در سریال از سرنوشت چیست

آیا امین حیایی بازی پسرش دارا را می‌پسندد؟ آیا او را نقد می‌کند؟ آیا دارا برای بازیگری از پدرش الگو برداری می‌کند؟

دوات آنلاین-دارا حیایی با بازی در نقش هاشم در سریال از سرنوشت به شهرت زیادی رسید اما هنوز بسیاری او را با نام پسر امین حیایی می‌شناسند. نظر امین حیایی درباره بازی پسرش در این سریال پرطرفدار چیست؟ دارا، علیرضا بذرافشان کارگردان و سارا خسروآبادی فیلمنامه نویس در گفت‌وگو با جام جم درباره این موضوع صحبت کرده‌اند:

 

*آقای حیایی پدرتان هم سریال را می‌بیند.  آیا پیش آمده شما را نقد کند؟

حیایی: نه نقد نمی‌کند.

 

*یعنی تعریف می‌کند؟!

حیایی: (با خنده) نه، تعریف هم نمی‌کند!

دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

* پس چه کار می‌کنند؟

حیایی: فقط می‌بیند و بعد هم ترانه تیتراژ را با خودش زمزمه می‌کند و ...

 

*به هر حال امین حیایی برای خودش نام و رسمی دارد. از این‌که زیر سایه پدرتان هستید، چطور می‌خواهید فاصله بگیرید؟

حیایی: خب همه ما فرزندان پدرمان هستیم. ضمن این‌که پدر من برند خودش را دارد که حیایی است، اما من دارا حیایی هستم.

 

بذرافشان: دارا هم مثل کیسان، خانم بهارمست و ... تست داد و این طور نبود که چون پسر امین حیایی باشد برای نقش انتخاب شود. اتفاقا من سال‌هاست پدرش را ندیدم و فکر می‌کنم هشت سال پیش بود که سر کاری دیدم و دیگر همدیگر را ندیدیم.

 

*اما برخی اعتقاد دارند که شما ادای پدرتان را درمی‌آورید، حتی شباهت بیش از اندازه صدایتان به این گمانه‌زنی‌ها دامن زده است.

حیایی: من پاسخ به این سؤال را با فوتبال جواب می‌دهم، اما شما تیم رئال را می‌توانید با تیم دسته چندم جای دیگر مقایسه کنید. پدرم برند خودش را دارد و من هم سعی خودم را می‌کنم تا در کارم موفق باشم.

 

*برایتان مثالی می‌زنم. در یک صحنه و موقع نشان دادن چک، شما برمی‌گردید با یک افکت می‌گویید جی جی ینگ ... و بعد چک را رو می‌کنید، همین واکنش را پدرتان در فیلم نقاب مقابل پارسا پیروزفر انجام داد. چطور چنین واکنشی را از پدرتان گرفتید؟

حیایی: فکر می‌کنید او از کجا چنین واکنشی را درآورد؟(با خنده)

 

*(با خنده) حتما شما به او یاد دادید؟!

حیایی: نه!

 

*پس چی. پدرتان خودش این صحنه را دید، چه گفت؟!

حیایی: فکر کنم اصلا یادش نبود، چون چیزی نگفت!

 

خسروآبادی: خب طبیعی است دارا حیایی از پدرش الهام بگیرد. این کار را همه بازیگران انجام می‌دهند که از بازیگران پیشکسوت الهام می‌گیرند، حال چه فرزندش باشند و چه نباشند.

 

*آقای حیایی چقدر پدرتان الگوی بازیگری شما هستند؟

حیایی: در بازیگری صفر درصد، در اخلاق خیلی زیاد. چون در فیلم شعله‌ور مرتب به اخلاق او در طول کار نگاه می‌کردم.

 

بذرافشان: همایون شجریان هم اگر تلفیقی نخواند، صدایش شباهت زیادی به پدرش دارد. به هر حال بخشی از این مساله به ژنتیک بر می‌گردد. اما از طرف دیگر پسر اینشتین به خودش رفت، مسیر موفقیت پدر را حتی نعل به نعل هم رفت چه ایرادی دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
tabasom 1401/06/16
بنظر من دارا حیایی عالییییه
ناشناس 1401/05/14
دارا حیایی .پسر امین حیایی هردوتون خوبین😍😍
ناشناس 1400/11/19
امین حیایی پسرت عالی خودتم عالی هستی ولی تو سریال کلاه پهلوی خیلی بدی
ناشناس 1400/02/28
سلام امیدوارم که هر جا هستین موفق باشین مچکرم از سریال ها و برنامه های خوبی که در آن ها بازی کردین و خنده رو به روی لب های ما آوردین امیدوارم همیشه بدرخشید و مسیر پیشرفت رو یکی یکی بالا بروید و زیر سایه ی پدر و مادرتان سلامت باشین
فاطمه 1400/02/15
دارا حیایی بی نظیره چون وقتی سریال از سرنوشت رو میبینم واقعا از ته دل میخندم خدا کنه به زودی یک سریال زیبا و عاشقانه جدید دوباره بازی کند... امیدوارم که هر جا هستید موفق باشید
یاسمن 1399/08/18
دارا الگوی منه بهترین بازیگر تو دنیا پدرش یه مدتی خوب بود اما از یه جایی به بعد یکم بد شد . اما دارا عالیه و همینطور هم پیشرفت میکنه . تو سریال از سرنوشت طنز ماجراس اما کیسان دیباج خشکه ولی دارا عالیه امیدوارم که هر جا هست حالش خوب باشه. و موفق باشه
ناشناس 1399/06/21
دارا حیایی بازیگر خوبی هست و بخوبی از عهده ی نقش های خودش بر می آید و امیدوارم همیشه همین طور مهشور ومعروف باقی بمانند وآینده ی خوبی را برایشان آرزو میکنم.
کاربر گوگل 1399/04/18
سلام من واقعا از بزرگترین طرفدارای آقای امین حیایی و دارا حیایی هستم و آرزومه این دو را ازنزدیک ببینم و روزی مثل این دو نفر بازیگری مشهور شوم😍😍😍😍
فاطمه 1399/03/27
به نظر اقای دارا حیای خیلی بازیگر بسیار خوبی هستند من خیلی دوست شون دارم و ارزمه که ایشنو از نزدیک بینم و باهاشون عکس بگیرم
D.D 1399/02/30
من فقط دربارش این رو میگم که دارا یکی از سلطان های سینما ست 😎😎خیلی باحاله

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.