2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خلاصه داستان و بازیگران سریال در میان خاکستر که از شبکه آی فیلم پخش می‌شود

خلاصه داستان و بازیگران سریال در میان خاکستر که از شبکه آی فیلم پخش می‌شود

سریال در میان خاکستر سریال خوبی است که باید آن را دوباره تماشا کرد. خلاصه داستان این سریال را به همراه جزییات کاملی درباره آن در این مطلب بخوانید:

دوات آنلاین-سریال در میان خاکستر که از شبکه آی فیلم پخش می‌شود سریالی درباره مقاومت مردم خرمشهر در برابر متجاوزان در جنگ تحمیلی است.  این سریال بر اساس واقعیت ساخته شده و  بخشی از زندگی شهید مهدی آلبوغبیش را روایت می‌کند.

 

سریال در میان خاکستر تولید سال 1395 است که محقق، نویسنده و کارگردان آن سجاد امیریزدانی است.

عکس‌های سریال در میان خاکستر

خلاصه داستان سریال در میان خاکستر

سریال در میان خاکستر روایتگر وقایع خرمشهر بین سال های ۱۳۵۷ تا ۱۳۵۹ است و به زندگی مبارزانی که در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر در برابر متجاوزان بعثی ایستادگی کردند می پردازد.

عکس‌های سریال در میان خاکستر

 

عکس‌های سریال در میان خاکستر

شهید مهدی آلبوغبیش که بود

خرمشهر بین سالهای ۱۳۵۷ تا ۱۳۵۹ یکی از پر التهاب ترین روزهای خود را می گذراند و یکی از دراماتیک ترین شخصیت ها در بستر این وقایع شهید مهدی آلبوغبیش است .

 

مهدی آلبوغبیش ، معلمی است  که نقش فعالی در مبارزات انقلابی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دارد . پس از پیروزی انقلاب و با حمله رژیم بعث به خرمشهر ، مقاومت جوانان خرمشهری حول محور شهید محمدعلی جهان آرا ، شهید عبدالرضا موسوی و شهید مهدی آلبوغبیش شکل می گیرد و همین گروه های مقاومت با تجهیزات اندکی که دارند در برابر ارتش بعث که تصور تصرف چند ساعته خرمشهر را در ذهن دارد می ایستند و مقاومت چهل روزه ی خرمشهر را رقم می زنند.

 

مقاومتی که هم اکنون نیز می تواند سرمشق جوانان قرار گیرد و امثال شهید مهدی آلبوغبیش را به مبدل به الگویی ماندگار برای جوانان ایران کند.

عکس‌های سریال در میان خاکستر

بازیگران سریال در میان خاکستر

ارسطو خوش رزم ، حمیدرضا محمدی، سوده ازقندی، ژاله کاظمی، ایمان سلگی، مرتضی حسنلو، فاطمه عریضی، مسعود کشاورز، مسعود رحیم پور، امیرعلی مجلسی، منصور نواصری، محمدامیر زارع، بدرالسادات برنجانی، مرتضی موفق، سپیده علی محمدی، حسین پوریده، رامین قربانی، مجتبی کاتوزیان، مجتبی فلاحی بازیگران سریال هستند.

عکس‌های سریال در میان خاکستر

سریال در میان خاکستر چند قسمت است

این سریال در 22 قسمت 45 دقیقه ای آماده شده که سازمان رسانه‌ای اوج تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

عکس‌های سریال در میان خاکستر

ساعت پخش و تکرار سریال در میان خاکستر از آی فیلم

سریال در میان خاکستر هر شب ساعت 20 از شبکه آی فیلم پخش میشود. تکرار این سریال نیز در ساعت 4 بامداد و 12 ظهر روز بعد خواهد بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.