2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
معرفی کامل و لینک دانلود اپلیکیشن مسابقه ایران با اجرای سام درخشانی

معرفی کامل و لینک دانلود اپلیکیشن مسابقه ایران با اجرای سام درخشانی

اگر قصد دارید در مسابقه ایران شرکت کنید ابتدا باید اپلیکشین این مسابقه را دانلود کنید. شرکت در این مسابقه رایگان است.

دوات آنلاین-مسابقه تلویزیونی ایران که با اجرای سام درخشانی هر هفته چهارشنبه و پنج شنبه، روی آنتن شبکه یک می‌رود اگرچه بی شباهت با مسابقه برنده باش نیست اما شرکت در این مسابقه رایگان است.

 

نحوه شرکت در مسابقه ایران

راه ورود به مسابقه ایران هم نصب اپلیکیشن مخصوص این برنامه است. متقاضیان شرکت در مسابقه «ایران» باید در اپلیکیشن مسابقه، گروه پنج نفره‌ای تشکیل بدهند، بعد از آن امکان دسترسی به سؤالات مسابقه و حتی پاسخ‌های درست آن‌ها فراهم می‌شود. اعضای گروه‌ها باید در زمان‌های مشخصی، در بخش «آزمون» این اپلیکیشن به سوالات پاسخ دهند، هر گروهی که مجموع امتیازاتش بیشتر باشد، شانس بیشتری برای شرکت در مسابقه تلویزیونی «ایران» خواهد داشت و ملاک ورود به مسابقه تلویزیونی، مجموع امتیازات آزمون است.

چگونه در مسابقه ایران شرکت کنیم

سوالات مسابقه «ایران» در حوزه‌های مختلفی مانند فرهنگ و هنر، ادبیات، سینما و تلویزیون، تاریخ، جغرافیا، ورزش، گردشگری و مشاهیر است، منتهی با تمرکز بر کشورمان. هدف مسابقه همان طور که از نامش پیداست، شناخت بهتر سرزمین ماست.

 

لینک دانلود اپلیکیشن مسابقه ایران

برای شرکت در مسابقه تلویزیونی ایران ابتدا برنامه ایران را دانلود و نصب کنید . با استفاده از این اپلیکیشن بخشی از سوال و جواب های مسابقه ایران در اختیارتان قرار می گیرد. کافیست وارد بخش مطالعه شوید تا سوالات را با پاسخ صحیح مشاهده کنید. اپلیکیشن مسابقه ایران را از طریق لینک زیر دانلود کنید:

 

لینک دانلود اپلیکیشن مسابقه ایران

لینک نصب اپلیکیشن مسابقه ایران

شرکت در «ایران» به صورت رایگان

با همه آن چه گفته شد، مسابقه ایران تفاوت‌هایی بنیادین با مسابقه شبه‌قمار «برنده باش» دارد. در «برنده باش» شرکت‌کنندگان باید برای خرید سوال، جمع‌آوری امتیاز و شرکت در مسابقه، هزینه‌ای چند صد هزار تومانی و حتی میلیونی می‌پرداختند. علاوه بر این جوایز چند ده میلیونی، «برنده باش» از همان پولی که مردم برای شرکت در مسابقه می‌دادند تامین می‌شد؛ مسئله‌ای که در نهایت باعث توقف پخش مسابقه شد. بنابراین تیم سازنده «ایران» تغییر و تحول اساسی در این مسابقه ایجاد کرده‌اند و لازم نیست مردم برای دسترسی به سوالات مسابقه و کسب امتیاز، پولی بپردازند.

 

تفاوت مهم دیگری که «ایران» در مقایسه با «برنده باش» دارد، این است که مسابقه، حامی مالی ندارد و شبکه یک جوایز شرکت‌کنندگان را پرداخت می‌کند.

 

بازگشت سام درخشانی به تلویزیون

سام درخشانی آخرین بار دو سال قبل با سریال «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان در تلویزیون دیده شد و پس از آن بیشتر به سمت سینما رفت. او در دو سال گذشته حضور پررنگی در فیلم‌های سینمایی داشته و در آثار کمدی مختلف ایفای نقش کرده است.

 

اکنون سام درخشانی پس از غیبت دو ساله در تلویزیون، این بار در مقام مجری به تلویزیون بازمی‌گردد و عرصه اجرا را تجربه خواهد کرد. با توجه به این که درخشانی تا به حال تجربه‌ای در زمینه اجرا نداشته است، نمی‌توان درباره نتیجه کار او در مسابقه «ایران» قضاوت کرد، اما درخشانی می‌تواند از محبوبیت اش در سینما و تلویزیون استفاده کند و مخاطبان را پای این مسابقه بکشاند. دوری دو ساله او از تلویزیون هم باعث می‌شود حضورش به ویژه در مقام مجری  برای تماشاگران تازگی داشته باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/01/12
لطفا اگر کسی میدونه کمکم کنه
محمد حسین روشنی 1400/01/11
من وقتی شمارمو وارد میکنم که کد فعالسازی بیاد میگه عدم دسترسی به اینترنت
..... 1400/01/09
وقتی نصب کردم برنامه را ، بعد که دریافت کد فعال سازی رو میزنم میاد عدم درسترسی به اینترنت در صورتی که اینترنت روشن است میشه بگید باید چیکار کنم ؟
راضیه یوسفی 1399/05/16
سلام من هرکاری میکنم اپلیکیشن برنامه نصب نمیشه برام‌
امید امیری 1399/04/25
سلام،واقعا" برنامه عالی،و منحصربفردی هست تو ایران،از طراحی تا تهیه و کارگردانی تا اجرای بی نظیر و خودمونی سام درخشانی،عالیه،اپلیکیشن هم راحته نصبش،تو سایت شبکه یک،خانوادگی شرکت کنید و لذتش روببرید،واقعا عادلانه است،رتبه بیارید حتما کاملا رایگان دعوت میشید،دم گروه اجتماعی شبکه یک هم گرم
ناشناس 1399/01/29
آیفون نداره
Eli 1399/01/29
ما یه گروه تشکیل دادیم و فعلا سه نفرمون تأیید شدیم واسه دو نفرمون۱۰۰تا سواله و واسه یه نفرمون۵۰۰۰تا سوال... اگه امکانش هست راهنماییمون کنید..
محمد 1399/01/22
ببخشید چرا سوالات من صد تاس؟؟ 5۰۰۰ تا نیس
یدالله قربانیم 1399/01/21
من وفرزندانم اپلیکیشن مسابقه ایران را دانلود کرده از پنج نفرمان دو نفر را تایید کردند چرا وچرا سوالت آزمون فقط یکبار آمد ضمنا بقیه چرا تایید نشده وسولات برایشان نمیاید باتشکر لطفا راهنماییم کنید موفق باشید
مجید 1399/01/21
سلام.آیا امکان شرکت مجدد وجود دارد یا خیر؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.