2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
اعتراف پدر به قتل پسر معتاد

اعتراف پدر به قتل پسر معتاد

متهم می‌گوید از رفتارهای پسر معتادش به ستوه آمده بود اما قتل ناخواسته اتفاق افتاد.

دوات آنلاین-مردی که پسر معتاد خود را به قنل رسانده بود سعی کرد با صحنه سازی ماموران را فریب دهد، اما در نهایت مجبور به اعتراف شد.

 

ماجرای این مرگ ساعت 23 چهارشنبه هفته گذشته به ماموران پلیس تهران اطلاع داده شد و ماموران کلانتری پس از حضور در محل با پیکر بی ‌جان پسری 35 ساله روبرو شدند.

 

پس از آن موضوع به بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع داده شد و آن هنگام بود که بازپرس محمد تقی شعبانی دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد.

 

پس از حضور بازپرس جنایی در محل حادثه پدر خانواده در مورد مرگ پسر 35 ساله خود گفت: من صبح از خانه بیرون رفته بودم و وقتی بازگشتم با پیکر پسرم روبرو شدم. از همسایه‌ها کمک خواستم چون هنوز نمیدانستم که پسرم مرده است. به کمک همسایه‌ها به اورژانس و بعد هم پلیس زنگ زدیم و وقتی اورژانس آمد فهمیدیم که پسرم مرده است.

 

در پی این اظهارات پدر متوفی معاینه جسد از سوی کارشناسان پزشکی قانونی در دستور کار قرار گرفت و در معاینات اولیه مشخص شد روی گردن متوفی آثار خفگی که در اصطلاح تخصصی به آن شیار گردنی گفته می‌شود به وضوح دیده می‌شود.

 

بنابراین احتمال قتل قوت گرفت و در تحقیقات از همسایه‌ها نیز مشخص شد پسر کشته شده با پدر و خانواده‌اش اختلاف شدید داشت. او معتاد بود و هر چند روز یکبار به بهانه‌های مختلفی با پدرش درگیر می‌شد. این جوان مرتب از خانواده‌اش می‌خواست پول مورد نیازش را تامین کنند که سر همین موضوع  با هم خانواده‌اش درگیر بود.

 

از این رو پدر خانواده بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت و این بار به قتل پسر خود اعتراف کرد. این مرد گفت: پسرم ما را خسته کرده بود و هر چند وقت یکبار داد و بیداد راه می‌انداخت. اخیرا هم همه جور موادی مصرف می‌کرد، تازگی‌ها شیشه می‌کشید. امروز – روز حادثه- هم یکدفعه شروع به داد و بیداد  کرد و پول خواست من هم عصبانی شدم و دستم را روی گلوی او گرفتم خیلی زود هم رها کردم اما انگار به‌خاطر اعتیاد بدنش ضعیف بود و وقتی رهایش کردم متوجه شدم مرده است. برای همین از خانه بیرون آمدم و دو سه ساعت بعد برگشتم و صحنه سازی کردم و بعد هم با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم و بسپس پلیس را در جریان قرار دادیم.

 

با اعترافات این پدر بازپرس شعبانی دستور بازداشت او به اتهام قتل پسرش را صادر کرد و او در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. همچنین جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا تحقیقات تکمیلی انجام شود.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.