2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آزار شیطانی دختر جوان در ویلای جنگلی

آزار شیطانی دختر جوان در ویلای جنگلی

شاکی: این پسر در تلگرام به من پیام داد و گفت عکس پروفایلم را دیده و از من خوشش آمده است. بعد از آن ...

دوات آنلاین-پسر جوان که پس از فریب دختری به بهانه ازدواج او را در ویلای جنگلی مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به تحمل شلاق و تبعید محکوم شد.

 

به گزارش جام‌جم، تیر ماه سال گذشته، دختر 25 ساله‌ای با مراجعه به پلیس آگاهی استان البرز از پسر جوانی به اتهام آزار و اذیت شیطانی شکایت کرد.

 

او به کارآگاهان گفت: حدود یک ماه قبل پسر جوانی به اشتباه شماره من را گرفت و وقتی فهمید اشتباه گرفته خیلی مودبانه عذرخواهی کرد. دو روز بعد او در تلگرام به من پیام داد و مدعی شد عکس پروفایلم را دیده و از من خوشش آمده است. او با حرف‌هایش مرا فریب داد و صحبت‌های ما در تلگرام ادامه پیدا کرد تا این‌که یک روز از من خواست همدیگر را حضوری ببینیم. به خاطر اعتمادی که به او پیدا کرده بودم، قبول کردم و با هم قرار گذاشتیم. با یک خودروی مدل بالا به محل قرار آمد و به یک کافی‌شاپ رفتیم و صحبت کردیم. می‌گفت مدیر یک شرکت ساختمان‌سازی است و پدر و مادرش در یکی از شهرهای شمالی کشور ویلا دارند. بعد از آن چند بار دیگر هم قرار ملاقات گذاشتیم و به او علاقه‌مند شدم. یک روز از من خواستگاری کرد و خواست برای آشنایی با خانواده‌اش به ویلای جنگلی آنها در کلاردشت برویم. قرار بود صبح برویم و بعد از ناهار برگردیم. وقتی به ویلا رسیدیم، متوجه شدم کسی آنجا نیست و او نیت شیطانی در سر دارد. خواستم فرار کنم که سد راهم شد و اجازه نداد از ویلا بیرون بروم. او بعد از آن مرا با تهدید و کتک مورد آزار و اذیت قرار داد. وقتی به کرج رسیدیم، قول داد تا یک هفته دیگر به خواستگاری‌ام می‌آید، اما تلفن همراهش را بعد از این ماجرا خاموش کرد و دیگر با من تماس نگرفت.

 

پس از این شکایت و تشکیل پرونده‌ای در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز، با دستور قضایی تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شد و ماموران با سرنخ‌هایی که دختر جوان به آنها داده بود، پسر جوان را دستگیر کردند.  با تکمیل تحقیقات مقدماتی، جلسه محاکمه به ریاست قاضی قیومی و با حضور قاضی رنجبر برگزار شد. در این جلسه دختر جوان دوباره شکایتش را مطرح کرد. در ادامه پسر جوان منکر آزار و اذیت دختر جوان شد و گفت: قبول دارم او را به بهانه ازدواج فریب دادم، اما آزار و اذیت او و تهدیدش درست نیست. آن روز هم برای تفریح به ویلای ما در کلاردشت رفتیم.

 

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه وارد شور شدند و پسر جوان را به تبعید به یکی از شهرهای شرقی کشور و تحمل شلاق محکوم کردند. با اعتراض او به حکم مجازاتش، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد که قضات دیوان عالی کشور آن را تایید کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.