2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
تعرض خواستگار قلابی به دختر جوان با شربت بیهوش‌ کننده

تعرض خواستگار قلابی به دختر جوان با شربت بیهوش‌ کننده

دختر جوان فکر نمی‌کرد خوردن شربتی که پسرمورد علاقه‌اش به او تعارف کرده یک حیله برای بیهوشی و آزار و اذیت اوست.

دوات آنلاین-دخترجوان که با انگیزه ازدواج با پسری دوست شده‌بود، نمی‌دانست پسر جوان قصد تعرض به اورا دارد.

 

 این دختر جوان که پریسا نام دارد مدتی قبل به ماموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد از سوی پسری مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ است. او در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود گفت: مسعود را از مدتها قبل می‌شناختم و با خاله‌اش همسایه‌ بودیم. مسعود گفت  قصد دارد با من ازدواج کند.او گفت باید مدتی با هم ارتباط داشته باشیم تا بهتر همدیگر را بشناسیم و من هم قبول کردم و موضوع را به مادرم گفتم.

 

این دختر ادامه داد: رابطه ما خیلی نزدیک بود ومن در مهمانی‌های خانوادگی مسعود شرکت می‌کردم. تا اینکه یک روز به من گفت یکی از اقوامش می‌خواهد با من آشنا شود من هم قبول کردم به خانه آنها بروم. وقتی رفتم کسی در خانه نبود او برایم شربت آورد و گفت تا چند دقیقه دیگر فامیلش هم می‌آید. وقتی شربت را خوردم خوابم برد و وقتی بیدار شدم دیدم در شرایط مناسبی نیستم. به مسعود گفتم از او شکایت می‌کنم اما او مرا آرام کرد و گفت می‌خواهد با من ازدواج کند و اگر من شکایت کنم خانواده‌اش به خواستگاری نمی‌آیند من هم حرفهایش را باور کردم.

 

پریسا در ادامه گفت: بعد از اینکه از خانه مسعود بیرون آمدم او دیگر جواب تماس های من را نداد چندین ماه به او زنگ زدم و جواب نداد تا اینکه به او پیامک دادم و گفتم قصد دارم شکایت کنم. مسعود خودش این بار با من تماس گرفت و گفت می خواهد به خواستگاریم بیاید و قرار گذاشت که به خانه‌اش بروم و با مادرش درباره روز خواستگاری صحبت کنم. وقتی که به خانه رفتم باز کسی در خانه نبود و مسعود دوباره به من تعرض کرد .

 

با شکایت این دختر تحقیقات آغاز شد و ماموران پسرجوان را بازداشت کردند اما او اتهام را رد کرد و گفت پریسا قصد انتقام گیری دارد.

 

متهم گفت: پریسا به من دروغ گفت او به من گفته بود که ازدواج نکرده و متولد سال 80 است اما من متوجه شدم او قبلا صیغه فردی شده‌ بود.  همچنین متوجه شدم متولد سال 70 است و دروغ می گوید که متولد سال 80 است به همین دلیل ما با هم قطع رابطه کردیم اما او برای اینکه از من انتقام بگیرد چنین ادعایی کرده‌است.

 

این گفته پسرجوان درحالی است که پزشکی قانونی آثاری آزار پریسا  را تشخیص داده است.

 

با تکمیل تحقیقات محاکمه پسرجوان در شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. متهم گفت: من با پریسا ارتباطی نداشتم و این گفته‌ها را قبول ندارم.

 

متهم گفت: در این چند سال هم که با هم ارتباط داشتیم خانواده‌های ما کاملا در جریان بودند و در جمع‌های خانوادگی با هم بودیم.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات شعبه 9 برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.