2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
دارا حیایی یا کیسان دیباج؛ کدام یک در سریال از سرنوشت بهتر بازی کرده است؟

دارا حیایی یا کیسان دیباج؛ کدام یک در سریال از سرنوشت بهتر بازی کرده است؟

بازی دارا حیایی را بیشتر می‌پسندید یا معتقد هستید کیسان دیباج در سریال از سرنوشت موفق تر است؟ بیشتر طرفدار کدام‌شان هستید؛ هاشم یا سهراب؟

دوات آنلاین-هاشم یا سهراب؟ در سریال از سرنوشت بیشتر طرفدار کدام‌شان هستید؟ شکی نیست که هم دارا حیایی و هم کیسان دیباج خیلی زیبا بازی کرده‌اند اما به هر حال سلیقه‌ها متفاوت است و هر کسی ممکن است بازی یکی از این دو هنرمند را بنا به دلایلی بیشتر بپسندد.

 

دارا حیایی و کیسان دیباج هر دو از استعدادهای بازیگری هستند که قطعا از این پس درباره آنها بیشتر خواهیم شنید و شاهد حضور آنها در فیلم‌ها و سریال‌های دیگری نیز خواهیم بود. این دو بازیگر جوان رابطه خوبی با هم دارند و حتی حیایی در اینستاگرامش به نوعی برادری میان آن دو اشاره کرده بود.

عکسی از سریال از سرنوشت

در واقع همان‌طور که در سریال از سرنوشت هاشم و سهراب با هم رفیق هستند در واقعیت نیز هر دو بازیگر رفاقت زیادی با هم دارند و شاید هرگز احساس رقابت نکنند.

 

همین دلایل است که باعث شده برخی مخاطبان نتوانند میان آن دو یکی از انتخاب کنند. فاطمه رضایی نوشته است: من هر دو را دوست دارم. خیلی قشنگ بازی می‌کنند. نمی‌شود گفت کدام‌شان بهتر است. این دو تا با هم کامل می‌شوند. یکی به تنهایی هیچ فایده‌ای ندارد.

عکسی از سریال از سرنوشت

محمود عزتی نیز نظر داده است: این دو نفر مکمل همدیگر هستند. بازی خوب هر کدام‌شان روی دیگری تاثیر می‌گذارد. اگر یکی ضعیف بود قطعا روی کار دیگری هم تاثیر می‌گذاشت. دلیل این‌که سریال جذاب شده این است که هم دیباج و هم حیایی کارشان را عالی انجام داده‌اند.

 

خیلی از بینندگان سریال از سرنوشت همین نظر را دارند اما برخی نیز دیباج را بهتر می‌دانند. همان طور که عده‌ای از بازی دارا حیایی بیشتر استقبال می‌کنند.

کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت

طرفداران کیسان دیباج چه نظری دارند

رضا-ب نظر داده است: نقش سهراب عمیق‌تر و جدی‌تر است. او مشکلات بیشتری دارد. مثلا همین که دنبال خانواده‌اش می‌گردد. او از هاشم تنهاتر است چون هاشم لااقل خاله پوری را دارد. نشان دادن این تنهایی سخت‌تر است برای همین به نظرم کیسان دیباج بهتر بازی کرده است.

 

ملیحه عطایی نظر داده است: کیسان دیباج به نظرم کمی بهتر از دارا حیایی است. مسلط‌تر به نظر می‌رسد. آدم کارهای او را بیشتر باور می‌کند. غرور یک پسر نوجوان را خیلی خوب نشان می‌دهد.

 

مخاطب دیگری که خودش را معرفی نکرده معتقد است: بازی در نقش هاشم و سهراب خیلی سخت است چون این دو شخصیت شبیه به زندگی هیچ‌کدام از بازیگران نیستند . هر دو نفر خوب بازی کرده‌اند اما به نظرم دیباج بیشتر توانسته با نقش سهراب ارتباط برقرار کند. کارهایی که انجام می‌دهد حتی لحن صدا و حرکات صورتش خیلی دقیق است و آدم نقش او را باور می‌کند. این اتفاق در مورد دارا حیایی هم افتاده اما باز هم به نظرم دبیاج کمی بهتر است.

دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

نظر طرفداران دارا حیایی

طرفداران دارا حیایی هم نظرات خاص خودشان را دارند. علی صمدپور یکی از این افراد است که سریال از سرنوشت را با دقت دنبال می‌کند. او می‌گوید: نقش دارا حیایی به این خاطر سخت‌تر است که هاشم در بعضی جاها خیلی جدی است. در بعضی جاها خیلی ناراحت و ناامید است و در بعضی جاها شخصیت شوخی دارد. یعنی دارا حیایی باید همه این ویژگی‌ها را با هم جمع و بازی کند اما شخصیت سهراب یکنواخت است. او یک پسر جدی مغرور است. در کارهایش هیچ شوخی یا طنزی دیده نمی‌شود.

 

رضوانه شاهین نیز نظر داده است: شوخی‌های هاشم خیلی جالب است. سریال از سرنوشت غمگین است اما همین شوخی‌ها باعث می‌شود آدم بتواند نفسی بکشد. برای همین بازی دارا حیایی خیلی جالب است البته نکته بامزه صدای دارا است که خیلی شبیه صدای پدرش است.

 

فرزاد لامع زاده نیز معتقد است: دارا حیایی خیلی با تسلط بیشتری بازی می‌کند. کاملا معلوم است که با نقشش ارتباط برقرار کرده و در واقع انگار بازی نمی‌کند بلکه واقعا همان طوری است اما دیباج خیلی جاها طبیعی بازی نمی‌کند و کارهایش مصنوعی است. البته شاید هم نقششان این طور نوشته شده باشد اما به هر حال به نظر من دارا حیایی بهتر است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/07/23
کیسان تو بهترینی
ناشناس 1401/02/16
دارا حیاییی
سحر 1401/01/18
خیلی خوب بازی میکنه به نظرم صدای باحال هم داره خوش به حال مامان و باباش که هم چین پسری دارن خیلی دلم میخواست یک داداش می داشتم مثل سهراب البته با همون نقش نه زندگی واقعی اش آخه من داداش ندارم 😢😢😢
فقط دارا 1400/06/08
فقط دارا امیدوارم تو سریال های زیادی ازتون استقبال بشه
Hanieh 1400/05/14
فقط هاشم‍💜💜
فاطمه 1400/04/03
سلام من هر دوتا شو دوست دارم عین دادشم هستن دوستشون دارن
یکتا 1400/03/09
هردوشون خوب بازی کردن ودرخشیدن
کیسان 1400/02/31
هم دارای عزیز وهم کیسان عالین امیدوارم بدرخشن همیشه ❤️😍ولی کیسان من خیلی دوسش دارم صداشم عالیه
Hasti 1400/02/29
سلام به نظرمن کیسان دیباج بهتربازی کرده ایشون به نقش خود مسلط بودند وخیلی عالی ایفای نقش کردند وآقای دیباج ایشون بازیگرآینده دار کشور است امید وارم درفیلم ها وسریال های بیشتری ازتون ببینیم چون شما خیلی خوب بازی میکنید واستعدادوشوق لازم رادارند موفق باشید وخیلی دلم می خواددرازسرنوشت۴هم نقش سهراب رو آقای دیباج بازی کنند چون هیچ کس به شایستگی ایشون نمی تونن نقش سهراب روبازی کنند من هستی مرادی هستم همیشه درمورد بازیگر ها نظرمیدم
ناشناس 1400/02/11
سلام دورود خدمت دوستای عزیز 😊😊😊عزیزان دلم من که میگم هردوشون در فیلم ازسرنوشت عالی بازی کردند مخصوصا کیسان جان امیدوارم هرجا که هستند تندرست سالم باشن براشون آرزوی موفقیت میکنم 💜💜💜انشالله همیشه تنشون سلامت باشه ما بی صبرانه منتظر فصل چهار ازسرنوشت هستیم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.