2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تعرض مردمعتاد به زن همسایه

تعرض مردمعتاد به زن همسایه

زن جوان بعد از اینکه شوهرش خانه را ترک کرد نمی‌دانست باوجود قفل بودن در از سوی مرد همسایه مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

دوات آنلاین-مرد همسایه که بعد از مصرف مواد مخدر به خانه زن همسایه رفته و او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌ است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

 

متهم که جوانی 33 ساله است بعد از دستگیری مدعی شد به دلیل حادثه‌ای که 14 سال قبل برای او اتفاق افتاده به سمت مواد مخدر رفته و زندگی‌اش نابود شده است.

 

مدتی قبل زنی به ماموران پلیس گزارش داد  از سوی مرد همسایه مورد تعرض قرار گرفته است. این زن به پلیس گفت: صبح خیلی زود بود و شوهرم سرکار رفته بود. من در خانه خواب بودم. با صدایی از خواب بیدار شدم و دیدم مرد همسایه در اتاق است. خیلی ترسیدم و خواستم جیغ بکشم و درخواست کمک کنم که مرد جلوی دهانم را گرفت و من را مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد هم رفت.

 

این زن ادامه داد: من که به شدت ترسیده بودم با شوهرم تماس گرفتم و درخواست کمک کردم و زمانی که شوهرم آمد به پلیس مراجعه کردیم.

 

این زن گفت: من اصلا نمی‌دانم متهم چطور وارد خانه شد چون شوهرم در را قفل کرده‌ بود.

 

بعد از گفته‌های زن شاکی او برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی معرفی شد و پلیس هم زمان اقدام خود را برای بازداشت متهم آغاز کرد.

 

دستگیری متهم 

مرد جوان که در خانه بود به محض اینکه پلیس را دید خودش را تسلیم کرد. متهم در بازجویی‌ها تعرض به زن جوان را قبول کرد و گفت: یک هفته قبل موادفروش محل موادی به من داد که ارزان بود و گیرایی بالایی داشت. این ماده را تازه آورده بود. وقتی من مواد را مصرف کردم تا چندین روز در حال خودم نبودم. روز حادثه هم اصلا در حال خودم نبودم. همسرم در خانه خوابیده بود و من تا صبح بیدار بودم. هوا گرگ و میش بود که بیرون رفتم و اصلا نمی‌دانم چرا کنترلم را از دست دادم و از دیوار وارد خانه همسایه شدم و به سراغ زن جوان رفتم. من اصلا نمی‌دانم چرا این کار را کردم. در حال خودم نبودم وقتی چند ساعتی خوابیدم و بهتر شدم فهمیدم که چه کرده‌ام.

 

متهم درباره اینکه  چه موادی استفاده کرده و از چه زمانی معتاد شده است گفت: 14 سال قبل وقتی نوجوان بودم یکی از دوستانم کشته شد و من را به اتهام قتل بازداشت کردند. چون پدر و مادرش از من شکایت کردند مدتی در بازداشت بودم و بعد از آن تبرئه و آزاد شدم اما مرگ دوستم و اتفاقات آن زمان خیلی من را اذیت کرد، چون پدر و مادر هم نداشتم خیلی تنها بودم و به سمت مواد رفتم.

 

 

متهم گفت: همسرم زن خوبی است او من را درک می‌کند و با اینکه  آزارش دادم اما ترکم نکرده‌ است اما من بعد از اعتیاد دیگر آدم خوبی نشدم. هر روز هم بیشتر از قبل به سمت مواد مخدر رفتم.

 

بعد از گفته‌های متهم قضات دستور بازداشت او را صادر کردند و متهم به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.