2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل همسر 20 روز قبل از عروسی

قتل همسر 20 روز قبل از عروسی

متهم ادعا می‌کند قتل اتفاقی بود و بر اثر عصبانیت دست به جنایت زد.

دوات آنلاین-تازه دامادی که به اتهام قتل همسرش بازداشت شده است، به این جرم اعتراف کرد. او که دارای دکترای آی تی است، در حالی که در تدارک جشن عروسی بود، همسرش را در خانه شان در جنت آباد به قتل رساند و جسدش را به آتش کشید. گفت‌وگوی روزنامه جوان با این متهم را بخوانید:

 

*چندسال داری؟

 ۳۳ سال

 

*چند سال بود فریبا را می شناختی؟

از سال ۸۵ او را می شناختم تا اینکه تصمیم گرفتیم باهم ازدواج کنیم. سه سال از عقدمان می گذشت و قرار بود، جشن عروسی مان را برگزار کنیم.

 

*چطور با هم آشنا شدید؟

من و فریبا هم دانشگاهی بودیم من دکترای آی تی داشتم و فریبا هم کارشناسی ارشد همین رشته را داشت.

 

*بر سر چه چیزی اختلاف داشتید؟

فریبا توقعات زیادی داشت. سعی کردم همه آنها را انجام دهم. او از من خواست خانه ام را به نامش بزنم، قبول کردم و خانه ای که داشتم را به نامش سند زدم، اما او دست‌بردار نبود و همچنان توقعات زیادی داشت و انتظار داشت همه اموالم از جمله ماشین و حسابهای بانکی ام را به نامش بزنم. از دست او خسته شده بودم تا اینکه روز حادثه با هم درگیر شدیم و او را کشتم.

 

*از قبل انگیزه قتل داشتی؟

خیر. اتفاقی بود و کنترل اعصابم را از دست دادم.

 

*از نحوه قتل بگو؟

در اتاق خواب بودیم که با هم درگیر شدیم. همان جا از وسایل کارم یک کابل برداشتم و یک سر آن را به پریز برق زدم و سر دیگر کابل را به بدن فریبا وصل کردم و او دچار برق گرفتگی شد. بعد تصمیم گرفتم با وقوع یک حادثه آتش سوزی صحنه سازی کنم. اول ادعا کردم که خانه آتش گرفته و فریبا در آتش سوخته است. آتش نشانان به محل آمدند و جسد فریبا در اتاق خواب کشف شد. فکر می کردم که با این نقشه توانسته ام پلیس را فریب دهم، اما اشتباه می کردم و خیلی زود دستم رو شد و مجبور شدم که به قتل اعتراف کنم.

 

*خانواده اش کجا بودند؟ آنها برای پخش کارت عروسی به شهرستان رفته بودند، من و فریبا در خانه تنها بودیم.

 

*این همه علاقه آن هم در بهترین و شیرین ترین لحظات زندگی چرا به اینجا رسید؟!

فریبا با توقعات بالایی که داشت مثل استخوان در گلو شده بود. نمیدانم چرا همه چی خراب شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.