2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ازدواج زن خیانتکار با قاتل شوهر

ازدواج زن خیانتکار با قاتل شوهر

زن جوان: مدتها قبل با قاتل که با او رفت و آمد خانوادگی داشتیم، دوست شدم و با او ارتباط داشتم. به خاطر این که شوهرم سد راه این ارتباط بود، تصمیم به قتل او گرفتیم.

دوات آنلاین-راز زنی که با همدستی مرد مورد علاقه اش نقشه قتل همسرش را طراحی و اجرا کرده بودند، پس از هشت ماه فاش شد.

 

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده از عصر هفدهم خرداد امسال همزمان با گزارش قتل مرد جوانی در شهرک جهادآباد شهر سراوان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

تیم جنایی پس از حضور در محل جنایت با جسد مقتول در پشت فرمان خودروی وانتش روبه رو شد که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود.

 

بررسی های اولیه نشان داد، مقتول روز حادثه از جمعه بازار سراوان راهی خانه شده بود که در نزدیکی خانه اش مرد موتورسواری با سر و صورت پوشیده سد راهش شده و با یک قبضه کلت دو گلوله شلیک کرده که مرد راننده بر اثر اصابت گلوله به سینه و پهلویش جان باخته بود.

 

تحقیقات میدانی در محل هیچ سرنخی در اختیار ماموران قرار نداد و ماموران پیگیری روی این پرونده را ادامه دادند. با گذشت هشت ماه از این جنایت ماموران به سرنخ هایی رسیدند که احتمال دست داشتن همسر مقتول در این جنایت را قوت بخشید. این در حالی بود که زن جوان چهار ماه بعد از قتل به عنوان همسر دوم با یکی از دوستان شوهرش ازدواج کرده بود.

 

زن ۲۴ ساله به عنوان مظنون دستگیر شد که در ابتدا منکر دست داشتن در قتل همسرش شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: مدتها قبل با قاتل که با او رفت و آمد خانوادگی داشتیم، دوست شدم و با او ارتباط داشتم. به خاطر این که شوهرم سد راه این ارتباط بود، تصمیم به قتل او گرفتیم. شب قبل از جنایت نقشه قتل را طراحی کرده و روز بعد مرد ۳۰ ساله آن را اجرا کرد. چهار ماه بعد از قتل به تصور اینکه پرونده دیگر پیگیری نمی شود، با قاتل شوهرم ازدواج کردم. او زن داشت و من را به عنوان همسر دوم به خانه اش برد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در این باره گفت: پس از اعترافات زن جوان ماموران راهی خانه قاتل شده و او را قبل از اینکه فرار کند، دستگیر کردند.

 

با اعتراف دو متهم به دست داشتن در این جنایت، پرونده ای تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.