2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
انگیزه عجیب برای قتل خواهر و پدر

انگیزه عجیب برای قتل خواهر و پدر

پسرجوان به خاطر تماشای تلویزیون با خواهرش درگیر شد و بعد از به قتل رساندن او و برای مشخص نشدن راز این جنایت پدرش را هم به قتل رساند.

دوات آنلاین-پسرجوانی که برسر تماشای برنامه تلویزیون خواهر و پدرش را به قتل رسانده‌ بود با رضایت اولیای‌دم از قصاص نجات پیدا کرد.

 

این جوان سال 94  بر سر تماشای تلویزیون باخواهرش درگیر شده و او را به قتل رسانده بود و وقتی پدرش وارد خانه شد او را نیز کشت. متهم روز سه شنبه به خاطر جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

 

براساس محتویات پرونده فروردین  سال 94 جوانی به نام حامد به پلیس خبرداد که با جسد پدر و خواهرش در خانه روبه‌رو شده است. زمانی که ماموران به خانه پسرجوان رفتند، اجساد را به پزشکی قانونی منتقل کردند و حامد مورد بازجویی قرار گرفت. او مدعی شد زمان حادثه در منزل حضور نداشته  و همه مدت را در خانه دوستش بوده‌ و نمی‌داند چه اتفاقی افتاده‌است.

 

گفته‌های حامد را دوستش اشکان نیز تایید کرد او گفت: یک روز قبل من به دنبال حامد رفتم. با هم به سینما  و بعد هم به خانه ما رفتیم و حامد شب را پیش من بود. صبح نیز با هم فوتبال دیدم و بعد از چند ساعت هم من حامد را به خانه‌اش رساندم. وقتی داشتم برمی‌گشتم حامد صدایم کرد و گفت پدرش کشته شده است. بعد هم جسد خواهرش را پیدا کردیم.

 

اعتراف به دو قتل هولناک

هرچند حامد سعی داشت اینطور وانمود کند که درگیری بین پدر و خواهرش اتفاق افتاده است اما بررسی‌های ماموران نشان داد حامد چیزی را مخفی می کند. او چند روز بعد از بازداشت در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت: با خواهرم در خانه بودیم او داشت برنامه ای تماشا می‌کرد و من می‌خواستم فوتبال ببینم سر این موضوع با هم دعوا کردیم من خواهرم را به اتاقش انداختم و کنترل تلویزیون را هم گرفتم. بعد خواهرم عصبانی شد از آشپزخانه چاقو برداشت که من را بزند. دوباره به هم درگیر شدیم و من او را خفه کردم. به محض اینکه خواهرم جانش را از دست داد پشیمان شدم و فهمیدم چه کار اشتباهی کردم. می خواستم مرگ او را خودکشی نشان دهم داشتم طناب درست می‌کردم تا او را از سقف اتاقش آویزان کنم که یکدفعه پدرم وارد شد و همه چیز را دید و من از ترس پدرم را هم کشتم.

 

متهم ادامه داد: بعد به دوستم زنگ زد همان لحظه به خودم گفتم با دوستم می‌روم و بعد هم قتل ها را طور دیگری جلوه می‌دهم. یک شبانه روز با دوستم بودم و بعد هم برای اینکه او شاهد باشد که من کاری نکردم صدایش کردم تا وارد خانه شود و اجساد را ببیند.

 

در حالیکه اولیای‌دم از حامد به شدت عصبانی بودند و درخواست قصاص کرده‌بودند پرونده در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد تا اینکه در نهایت سه سال بعد اولیای‌دم بدون قید و شرط اعلام گذشت کردند.

 

متهم روز  سه شنبه دوباره پای میز محاکمه رفت. او که به شدت ناراحت بود گفت: از اتفاقی که افتاده خیلی ناراحت و پشیمان هستم. من خواهرم و پدرم را خیلی دوست تحت عصبانیت شدید دست به این کار زدم و از کرده خودم بسیار پشیمان هستم.

 

بعد از گفته های متهم دادگاه برای صدور رای وارد شور شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.