2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل همسر با تصور خیانت

قتل همسر با تصور خیانت

مردجوان مدعی است همسرش را کشت چون دیده بود او در اینستاگرام فعالیت داشت و با مردی رابطه برقرار کرده بود.

دوات آنلاین-مرد شکاک که با وارد آوردن ضربات متعدد چاقو به همسرش او را به قتل رسانده و سر از تنش جدا کرده‌است دلیل قتل را سوء ظن به همسرش عنوان کرد.

 

متهم یک سال قبل بعد از جرو بحث با همسرش در خانه او را به قتل رسانده و جسدش را رها کرده و متواری شده‌ بود. او روز شنبه در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد

 

پلیس زمانی در جریان این قتل قرار گرفت که خانواده زنی به نام مینا مفقود شدن او را گزارش کردند. آنها گفتند مینا دو روز است که تلفنش را جواب نمی‌دهد و در خانه را هم باز نمی‌کند. شوهرش هم تلفنش را جواب نمی‌دهد و خانواده شوهرش با ما برای پیدا کردن مینا همکاری نمی‌کنند.

 

با توجه به این گزارش بود که ماموران برای پیدا کردن مینا با حکم قضایی وارد خانه او شدند و جسد را پیدا کردند. با شکایت اولیای‌دم مقتول، شوهر مینا بازداشت شد.

 

او بعد از دستگیری به قتل اعتراف کرد و گفت: من در تمام این سالها همسرم را دوست داشتم و زندگی خوبی داشتم اما پشت سر او حرف‌هایی زده می‌شد تا اینکه او روز حادثه گفت من را دوست ندارد و درگیری بین ما بالا گرفت و من هم مینا را کشتم و سر از تنش جدا کردم. بعد بچه ها را به خانه خواهرم بردم و خودم هم به خانه یکی از آشنایان رفته بودم که بازداشت شدم.

 

با صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم  پای میز محاکمه رفت او که با درخواست قصاص از سوی والدین همسرش روبه‌رو شده‌ است گفت: مدتی بود همسایه‌ها درباره همسرم حرف‌هایی می‌زدند و می گفتند که او با مردی غریبه رابطه دارد اما من قبول نمی‌کردم البته همسرم نسبت به من سرد شده‌بود تا اینکه روز حادثه نزدیک خانه بودم که مردی را دیدم که از خانه‌ام خارج شد وارد منزل شدم و دیدم همسرم با لباس نامناسبی در خانه‌ است و آرایش زیادی کرده‌ است گفتم آن مرد که در خانه بود چه کسی بود انکار کرد اما من مدارک را دیده بودم و شواهد نشان می‌داد خیانت کرده‌است. گفت دندانش درد می‌کند از من پول گرفت و بیرون رفت چند ساعت بعد وقتی برگشت دوباره از او خواستم برایم بگوید آن مرد غریبه که بود اما جواب نداد.

 

متهم ادامه داد: مینا وقتی دید من خیلی پیگیر هستم یکدفعه فریاد زد که دیگر من را دوست ندارد و می‌خواهد از من جدا شود گفتم بچه‌ها را به تو نمی‌دهم گفت مهم نیست دیگر تو را دوست ندارم او چندبار تکرار کرد که من را دوست ندارد و من خیلی عصبانی شدم گفتم اگر خیانت کردی  توبه کن من هم تور ا می‌بخشم اما گفت که به هر حال می‌خواهد طلاق بگیرد. گفتم تو که جایی نداری کجا می‌خواهی بروی گفت زنگ می‌زنم به همان مردی که دیده‌ای و می‌گویی با او رابطه دارم او من را با خودش می‌برد.

 

این مرد در ادامه گفت: زنم چند روزی بود که گوشی تلفنش را به من داده‌ و یک گوشی دیگر دستش بود من نمی‌دانستم تلفنی هم با آن مرد رابطه دارد آنقدر عصبانی شدم که کنترلم را از دست دادم و با چاقو او را زدم در آن لحظات هیچ کنترلی روی رفتار خودم نداشتم. بعد از قتل بچه‌ها را به خانه خواهرم بردم و خودم هم فرار کردم.

 

متهم در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه گوشی همسرش دست او بود آیا پیامک یا تماسی مشکوک در آن دیده یا خیر گفت: من فکر می‌کردم گوشی خراب است می‌خواستم آن را تعمیر کنم و به همسرم برگردانم که آن اتفاق افتاد. البته همسرم در اینستاگرام و تلگرام فعالیت داشت و من گفته بودم که دوست ندارم او در شبکه‌های اجتماعی باشد.

 

گفته های متهم در حالیست که پلیس هیچ مدرکی درباره اینکه زن جوان با فردی رابطه داشته باشد پیدا نکرده‌ است.

 

بعد از گفته های متهم و وکیل مدافع او هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.