2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آدم‌ربایی به‌خاطر فیلم سیاه

آدم‌ربایی به‌خاطر فیلم سیاه

مردی بعد از این‌که فهمید خواهرزاده‌اش مورد تعرض قرار گرفته و از او فیلم تهیه شده است عامل این جرم را ربود و او را مورد ضرب و جرح قرار داد.

دوات آنلاین-راز تعرض به خواهرزاده صاحب نانوایی با شکایت عامل این جرم به دلیل آدم ربایی برملا شد. در حال حاضر صاحب نانوایی به اتهام آدم ربایی بازداشت شده است و شاگرد نانوا که شاکی آن پرونده بود به اتهام آزار خواهرزاده صاحب‌کار سابق خود بازداشت شده است.

 

رسیدگی به این پرونده‌های زمانی شروع شد که پسر جوانی با مراجعه به مراجع قضایی و انتظامی یکی از شهرستان‌های اطراف تهران از صاحب‌کار سابق خود شکایت کرد و گفت: من تا مدتی قبل در یک نانوایی در تهران کار می‌کردم اما در نهایت آنجا را ترک کردم و به شهر خود برگشتم. پس از مدتی صاحبکارم به سراغم آمد و گفت با من کار دارد. وقتی سوار ماشینش شدم من را به خرابه‌های اطراف محل زندگی‌ام برد، در آنجا مرا کتک زد و چند ساعت من را دست و پا بسته نگه داشت و بعد از آنکه چند ساعت کتکم ‌زد رهایم کرد. به همین دلیل من به خاطر آدم ربایی و ضرب و شتم از صاحبکار سابقم شکایت دارم.

 

با طرح این شکایت پرونده‌ای با موضوع آدم ربایی تشکیل شد و با توجه به اینکه متهم در تهران بود پرونده با نیابت قضایی به شعبه ششم دادسرای جنایی تهران ارسال و درخواست بازداشت صاحب نانوایی مطرح شد.

 

در نهایت هفته گذشته صاحب نانوایی بازداشت شد و او ماجرا را به گونه دیگری تعریف کرد. مرد نانوا در تشریح ماجرای منجر به آدم ربایی گفت: اصغر به خواهر زاده‌ام تعرض کرده است و من برای انتقام از او به خرابه بردمش و کتکش زدم.

 

این مرد ادامه داد: یکماه و نیم پیش خواهر زاده‌ام  را برای کار به نانوایی ‌بردم و اصغر هم از قبل در نانوایی من کار می‌کرد. بعد از مدت کوتاهی آنها با هم دوست شدند اما بعد از مدتی اصغر بی خبر از مغازه رفت و خبری از او نشد، چند بار از خواهرزاده‌ام پرسیدم اتفاقی بین شما افتاده است اما او هر بار انکار کرد تا اینکه چند روز بعد از ناپدید شدن اصغر پسر خواهرم به من گفت چه اتفاقی افتاده و توضیح داد اصغر به او تعرض  کرده است. برای همین من آدرس اصغر را پیدا کردم و او را به جایی خلوت بردم و کتک زدم.

 

با طرح این موضوع خواهرزاده مرد نانوا نیز مورد تحقیق قرار گرفت و گفته‌های دایی خود را تایید کرد و گفت: پس از مدتی که من در نانوایی دایی‌ام کار می‌کردم اصغر به من نوشیدنی داد و بعد از خوردن بی هوش شدم. به هوش که آمدم و فهمیدم چه اتفاقی افتاد با اصغر دعوا کردم و او  گفت که حین تجاوز از من فیلم گرفته. بعد هم تهدید کرد اگر چیزی بگویی فیلم را منتشر می‌کنم. من اول نمی‌خواستم چیزی به کسی بگویم اما در نهایت به دایی گفتم و او هم رد اصغر را در شهرستان اطراف تهران زد و او را گیر آورد و کتک زد الان هم چون او شکایت کرده دایی من دستگیر شده اما اصل ماجرای تقصیر خود اصغر است.

 

در حال حاضر مرد نانوا بازداشت شده و با افشای راز این آدم ربایی با گفته‌های پسر خواهر او دستور بازداشت شاگرد نانوایی در شهرستان صادر و اصغر نیز دستگیر شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.