2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دارا حیایی برای پدرش چه نوشت

دارا حیایی برای پدرش چه نوشت

دارا حیایی عکسی مشترک با پدرش را همراه جمله‌ای کوتاه اما عمیق در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

دوات آنلاین-دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت با انتشار عکس بالا برای پدرش امین حیایی نوشت: بابت اعتماد به من ممنون.

 

دارا حیایی از فصل دوم وارد سریال از سرنوشت شده و همراه با کیسان دیباج که نقش سهراب را بازی می‌کند، از بازیگران اصلی این مجموعه پرطرفدار است. اکنون داستان حول محور این دو جوان شکل گرفته و درباره سرنوشت هاشم سوالات زیادی مطرح است. این‌که او در زندگی موفق خواهد شد؟ آیا با نغمه که نقش آن را فاطیما بهارمست بازی می‌کند، ازدواج می‌کند؟ و ...

 

دارا حیایی پیش از این تاکید کرده بود قبل از این‌که پسر امین حیایی باشد دارا حیایی است. او تاکید دارد به واسطه توانایی خودش بازیگر شده و نه به دلیل فرزند امین بودن. او توانسته با بازی خوبی که در سریال از سرنوشت از خودش نشان داده این ادعا را ثابت کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
السا 1399/01/02
من هم موافقم و البته امیدوارم با گذاشتن عکس یا کلیپی کوتاه از خودش در صفحه اینستاگرامش طرفدار هاشو خوشحال کنه و یه خبری از خودش به طرفداراش بده . اینجوری دیگه اونا هم اینقدر انتظار نمی کشن ...☺☺☺😢😢😢 و البته سال نو رو هم بهش تبریک می گم امیدوارم سلامت و تندرست باشه 😊😉
ناشناس 1398/11/11
دارا مطمیناااا همانند پدرش بازیگر موفقی خواهد بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.