2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ماجرای عجیب مردی که زنش را ربود

ماجرای عجیب مردی که زنش را ربود

این مرد می‌گوید مرتکب آدم ربایی نشده و فقط قصد داشت زنش را که قهر کرده بود به خانه بازگرداند.

دوات آنلاین-مردی  که تصمیم داشت با شیوه‌ای غیر معمول و در صندوق عقب همسر قهر کرده‌اش را به خانه ببرد در اتوبان تهران- قم متوقف شد.

 

هفته گذشته ماموران پلیس حین گشت در حوالی عوارضی قم به خودروی پژویی مشکوک شدند که با سرعت زیادی در حال حرکت بود. راننده خودرو که مرد میانسالی بود پس از دستور ایست ماموران به راه خود ادامه داد اما در نهایت به ناچار توقف کرد.

 

مرد راننده که مدعی بود که برای دیدن همسرش به تهران آمده است گفت پس از دیدن همسرم به شهرمان برمی گردم.

 

اما سرعت زیاد مرد هنگام رانندگی و چهره رنگ پریده و ظاهر بهم ریخته‌اش باعث شد ماموران تصمیم به بازرسی خودروی پژو بگیرند. ماموران در نگاه اول اسلحه شکاری را روی صندلی عقب مشاهده کردند.

 

مرد میانسال مدعی بود که سلاح شکاری را برای تفریح با خود آورده و از آن استفاده نکرده است. الان هم اسلحه را به خانه می‌برد.

 

ماموران مشغول بررسی خودرو و پرس و جو در مورد مجوز سلاح بودند که سر و صدای داخل صندوق عقب توجه آنها را جلب کرد. به همین دلیل در ادامه ماموران تصمیم به بازرسی صندوق عقب گرفتند.  در حالی که سر و صداهای داخل صندوق عقب هر لحظه بیشتر می‌شد، درنهایت ماموران گشت پلیس در صندوق عقب را باز کردند. در آن هنگام بود که با زنی دست و پا و دهان بسته روبرو شدند که سر و صورتی خونی داشت و در صندوق عقب محبوس شده بود.

 

در پی آن مرد راننده بازداشت شد و زن میانسال برای درمان آثار ناشی از ضرب و شتم تحت مداوا قرار گرفت.

 

با رهایی زن میانسال او به دادسرای جنایی تهران مراجعه و با تشکیل پرونده ای در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران از شوهر خود شکایت کرد. زن میانسال در تحقیقات گفت: به خاطر اختلافی که با همسرم داشتم خانه‌ام در یکی از شهرهای غربی را رها کردم و به خانه پدری‌ام در تهران آمدم. اما شوهرم دست بردار نبود و مدام برایم ایجاد مزاحمت می‌کرد. روز حادثه برای خرید داروی مادرم از خانه خارج شده بودم، حوالی میدان قزوین همسرم با تهدید اسلحه مرا داخل صندوق عقب خودرواش انداخت و پس از بستن دست و پا و دهانم به راه افتاد. هسرم بارها مرا تهدید به قتل کرده بود و اذیتم می کرد.

 

بدنبال اظهارات زن میانسال، شاهرخ به دستور بازپرس زمانی از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران به اتهام آدم ربایی، ضرب و جرح و حمل سلاح غیرمجاز در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شد.

 

متهم در مورد این اقدامش گفت: بارها از همسرم که 18  است با هم ازدواج کرده‌ایم خواسته بودم به سر خانه و زندگی‌اش برگردد ولی او به حرفم گوش نمی‌کرد و من و سه بچه را رها کرده و به تهران آمده بود.

 

این مرد ادامه داد: ما سه بچه داریم، از طرفی شرایط اقتصادی هم خوب نبود. من هم این اواخر بهانه گیری‌هایم زیاد شده بود. حقم هم داشتم، باید شکم 5 نفر را سیر می کردم با این شرایط مالی و کاری، اعصابی برایم نمانده بود و همسرم که از رفتار من به تنگ آمده بود، قهر کرد و به تهران آمد. البته در این یک سال و نیم هر چه آشنا و فامیل بود برای وساطت به خانه‌شان فرستادم اما گوش نکرد و راضی به بازگشت نبود. چندین بارهم او را تهدید کردم اما بی فایده بود. برای همین تصمیم گرفتم او را به زور سوار ماشین کنم و به شهرمان برگردانم. برای همین آن  روز همسرم را از مقابل خانه مادری اش تعقیب کردم و در نزدیکی میدان قزوین، داخل یک خیابان خلوت او را گیر انداختم. اول نمی‌خواست سوار ماشین شود. اما زمانی که اسلحه شکاری را دید ترسید و سوار شد.

 

این مرد همچنین مدعی شد: از آنجایی که می ترسیدم داخل ماشین سر و صدا و جلب توجه کند و مجبور شوم پیاده‌اش کنم او را در صندوق عقب سوار کردم. از طرفی می دانستم که اگر سوار ماشین شود با من درگیر می شود و نمی توانم رانندگی کنم.

 

این مرد که مدعی است آدم ربایی انجام نداده و همسر قانونی‌ خود را که خانه و زندگی اش را رها کرده بود به خانه می‌برده است در حال حاضر در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران قرار دارد تا تحقیقات در این خصوص ادامه یابد. 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.