2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اخاذی 3 شیطان از طعمه‌هایشان با فیلم سیاه

اخاذی 3 شیطان از طعمه‌هایشان با فیلم سیاه

یکی از شکات: هرسه متهم مورد آزار و اذیت قرارم دادند، بعد هم از من فیلم سیاه تهیه کردند و تهدیدم کردند اگر به کسی چیزی بگویم بدترین کابوس زندگی ام می شوند

دوات آنلاین-سه مرد شیطان صفت که طعمه های خود را به عنوان مسافر سوار می کردند، بعد از ربودن آنها و آزار و اذیتشان، با تهیه فیلم سیاه اقدام به تهدید و اخاذی از طعمه ها می کردند.

 

رسیدگی به پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد و در حالی که متهم اصلی دستگیر شده و به اتهام خود اقرار کرده، محاکمه به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران انجام می شود.

 

به گزارش جام جم، ۲۶ شهریور ماه امسال، زنی جوان با مراجعه به پلیس ادعا کرد یک باند زورگیر با تهدید پسرش، طلاهای او را به ارزش ۲۰ میلیون تومان سرقت کرده اند.

 

با ادعای آن زن، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و پسر نوجوان ۱۶ ساله به نام مهراد، در طرح شکایت خود به ماموران گفت: چند شب قبل با دوستانم به پارک بسیج در اتوبان محلاتی رفته بودیم. آخرشب وقتی از دوستانم خداحافظی کردم برای برگشت به خانه مان سوار یک خودروی پراید شدم. بعد از من هم دو مسافر دیگر سوار شدند و یکدفعه دیدم خودرو از مسیر خارج شد و به سمت جاده ورامین رفت. وقتی به منحرف شدن راننده از مسیر اعتراض کردم، دو سرنشین دیگر من را با سلاح تهدید به سکوت کردند و در آن لحظه فهمیدم آنها با هم همدست هستند، بعد من را به یک خانه در نزدیکی ورامین بردند و هرسه نفرشان مورد آزار و اذیت قرارم دادند، بعد هم از من فیلم سیاه تهیه کردند و تهدیدم کردند اگر به کسی چیزی بگویم بدترین کابوس زندگی ام می شوند. بعد پول ها و گوشی تلفن همراهم را سرقت کردند و من را به خانه مان رساندند و گفتند روز بعد سراغت می آییم و باید هر قدر که می توانی برایمان پول و طلا بیاوری۔ من هم از ترسم تمام طلاهای مادر و خواهرم را برداشتم و روز بعد با سارقان شیطان صفت قرار گذاشتم و طلاها را به آنها دادم.

 

بعد از این که مهراد طلاها را در اختیار سارقان قرار داده بود، مادر او متوجه گم شدن طلاهایش شده و مهراد که حال بد مادرش را دید، راز ماجرا را فاش کرد.

 

با توجه به اطلاعاتی که مهراد در اختیار ماموران پلیس قرار داد، باند تبهکار تحت تعقیب قرار گرفت و بعد از مدتی سردسته آن در قرچک دستگیر شد.

 

متهم بعد از دستگیری لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایات سیاه خود برداشت. او علاوه براخاذی و آزار و اذیت علیه مهراد، به دو فقره سرقت و آزار و اذیت مشابه هم اعتراف کرد و به این ترتیب شناسایی شاکیان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

یکی از آنها شکایت خود را در اداره آگاهی ثبت کرد، شاکی به پلیس گفت: مدتی قبل در بلوار کوهسار سوار ماشین متهم شدم و او و دوستانش من را با زور و تهدید به خانه ای در ورامین کشاندند و مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد هم عابر بانکم را گرفتند و خرید کردند و گوشی تلفن همراهم و ساعتم را هم سرقت و رهایم کردند. این اتفاق تاثیر خیلی بدی روی من داشت، برای همین و از ترس آبرو موضوع را به کسی نگفتم.

 

در حالی که دو متهم دیگر متواری هستند و یکی از شاکیان هنوز شناسایی نشده، متهم ردیف اول برای تحقیقات مقدماتی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران آمد.

 

پزشکی قانونی پیش از این در گزارش معاینه مهراد، آزار و اذیت و ضرب و جرح او را مورد تایید قرار داد. متهم در دادگاه گفت: اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت را قبول دارم، اما فقط از سومین طعمه اخاذی کردیم و دو نفر بعدی را بعد از اینکه رها کردیم دیگر سراغشان نرفتیم.

 

رسیدگی به پرونده به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران انجام خواهد شد

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.