2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
قتل پسر شیشه‌ای با شلیک گلوله

قتل پسر شیشه‌ای با شلیک گلوله

متهم:کنترل خودم را از دست دادم و با نشان دادن اسلحه قصد ترساندن پسرم را داشتم که دستم به ماشه رفت و گلوله‌ای شلیک شد که به قتل رسید.

دوات آنلاین-مرد میانسال که متهم است پسر معتادش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است بازداشت شد و به جرمش اعتراف کرد. این حادثه دو روز قبل در روستای قزانچی شهرستان کرمانشاه اتفاق افتاد.

 

به گزارش روزنامه جوان وقتی مأموران پلیس در محل حاضر شدند مشخص شد که پسر ۳۰ ساله بر اثر شلیک گلوله جانش را از دست داده است.

 

پدر او وقتی مورد تحقیق قرار گرفت گفت که پسرش از مدت ها قبل به مصرف مواد مخدر اعتیاد داشته و سرانجام با شلیک گلوله اسلحه برنو به زندگی خودش خاتمه داده است.

 

بررسی های بیشتر کارآگاهان پلیس آگاهی اما نشان داد که گلوله از سوی فرد دیگری شلیک شده و حادثه خودکشی نبوده است.

 

بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که پدر مقتول بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت. او این بار به قتل پسرش اعتراف کرد و توضیح داد: از چند سال قبل پسرم به مصرف مواد مخدر اعتیاد پیدا کرد. او به مخدر شیشه اعتیاد شدیدی داشت هر چه تلاش کردیم نتوانستیم او را ترک دهیم، پسرم همیشه بر سر پول تهیه مواد ما را اذیت می کرد. ساعتی قبل هم با مادرش درگیر شده بود که من کنترل خودم را از دست دادم و با نشان دادن اسلحه قصد ترساندن او را داشتم که دستم به ماشه رفت و گلوله‌ای شلیک شد که به قتل رسید.

 

سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: همزمان با اعتراف متهم به قتل فرزندش جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات بیشتر در این باره به جریان افتاد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.