2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل دوست صمیمی در باغ متروکه

قتل دوست صمیمی در باغ متروکه

متهم: صدا زدم چه کسی وارد باغ شده است کسی جواب نداد که فکر کردم سارق است و در تاریکی شب چوب دستی به طرفش پرتاب کردم که صدای ناله‌اش بلند شد.

دوات آنلاین-پسر جوانی که متهم است در باغ متروکه‌ای حوالی شهریار دوستش را به قتل رسانده است در بازجویی ها مدعی شد که در تاریکی شب فکر کرده دوستش سارق است.

 

به گزارش جوان، ششم مهرماه امسال بود که مردی به مأموران پلیس شهرستان شهریار تلفنی خبر داد که جسد خونین پسرش را در حوالی باغ متروکه‌ای کشف کرده است.

 

با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس راهی محل حادثه شدند که دریافتند پسر جوان که حمید نام دارد بر اثر اصابت جسم سختی به سرش به کام مرگ رفته است.

 

پدر مقتول گفت: ساعتی قبل دختر مورد علاقه پسرم به در خانه ما آمد و گفت همراه پسرم به باغ متروکه‌ای رفته بودند که مردی با چوب دستی پسرم را زخمی می کند او هم از ترس فرار می کند و به ما خبر می دهد. بعد از آن همراه دختر مورد علاقه اش به باغ متروکه آمدیم که جسد پسرم را در نزدیکی باغ پیدا کردیم.

 

دختر مورد علاقه مقتول گفت: شب بود که همراه حمید به باغ رفتیم که ناگهان چوبی به طرف ما پرتاب شد و به سر حمید برخورد کرد. حمید خونین نقش بر زمین شد و من هم از ترس فرار کردم.

 

بررسی های مأموران نشان داد باغ متروکه پاتوق مقتول و دوستانش بوده که به آنجا رفت و آمد داشته اند. از سوی دیگر مأموران دریافتند که نگهبان باغ یکی از دوستان مقتول به نام شایان است که پس از حادثه از محل گریخته است.

 

بنابراین مأموران شایان را به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه شامگاه دوشنبه دوم دی ماه وی را در حوالی میدان خراسان دستگیر کردند.

 

متهم صبح سه شنبه برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به قتل دوستش اعتراف کرد.

 

وی گفت: حمید از دوستان نزدیک من بود و به باغ رفت و آمد داشت. شب حادثه صدایی به گوشم رسید و از اتاق نگهبانی بیرون آمدم. هر چقدر صدا زدم چه کسی وارد باغ شده است کسی جواب نداد که فکر کردم سارق است و در تاریکی شب چوب دستی به طرفش پرتاب کردم که صدای ناله‌اش بلند شد. وقتی بر بالینش رفتم دیدم که دوستم حمید است و او را به اتاق نگهبانی بردم و وقتی حالش بهتر شد از باغ رفت اما ساعتی بعد فهمیدم فوت کرده است که از ترس فرار کردم.

 

متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی شعبانی، بازپرس شعبه چهارم در اختیار مأموران پلیس شهریار قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.